Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #1 Skrevet 24. oktober 2016 Skal ha innlevering i statistikk, og det gjelder koding i RStudio. Tar emnet nettbasert, så det er ikke mulig å spørre lærer om hjelp. Jeg står helt fast, skjønner lite og ingenting av hele RStudio...eller jeg skjønner litt...Har klart å laste inn den pakken som kreves, samt selve oppgaven. Men så kommer problemet: Jeg skal finne diverse gjennomsnitt etc. Hvordan gjør jeg dette? Trenger det inn med te-skje.... Anonymous poster hash: bd0af...43d
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #2 Skrevet 24. oktober 2016 Det finnes mange fine fremgangsmåter på nettet for å finne kodebiter. Bare søk det du skal finne ut + rstudio og se på resultatene. De du får fra stackoverflow pleier å være bra. Det finnes også greie bøker i R programmering gratis på nett. Anonymous poster hash: 39ec5...73b
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #3 Skrevet 24. oktober 2016 Har fått anbefalt noen gode youtubesnutter som jeg har sett på, men er fortsatt like grønn...Hvordan finner man f.eks gjennomsnitt? HI Anonymous poster hash: bd0af...43d
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #4 Skrevet 24. oktober 2016 Og hvordan får man resultatet fra Console til Environment?HI Anonymous poster hash: bd0af...43d
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #5 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg tar også nettbasert studie, og selvfølgelig kan du sende en mail til faglæreren din for å spørre. Anonymous poster hash: f00d0...eaf
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #6 Skrevet 24. oktober 2016 Og hvordan får man resultatet fra Console til Environment? HI Anonymous poster hash: bd0af...43d Søk opp "r for dummies", da skal du få opp et PDF dokument som forklarer fremgangsmåtene for relativt enkle analyser. Lykke til. R blir ganske gøy når man skjønner mer 😀 Anonymous poster hash: ed058...080
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå