Gå til innhold

Tar dere solarium? Hvor ofte?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst til å bli litt brunere og tenker solarium. Men er jo helseskadelig osv.

 

Tar dere?

 

Anonymous poster hash: d5d1c...dd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det sist i 1989. Ikke så ofte med andre ord.

 

Anonymous poster hash: 33432...81d

Skrevet

Bittelitt på våren

 

Anonymous poster hash: f89c2...27b

Skrevet

Bittelitt på våren

 

Anonymous poster hash: f89c2...27b

Blir du brunere da? Har tatt det 1 gang men merker ingen forskjell haha

 

 

Anonymous poster hash: d5d1c...dd1

Skrevet

Jeg hadde venninner på vgs som tok endel sol. De har massa rynker og sandpapirhud nå. Tror de angrer.

Skrevet

Jeg hadde venninner på vgs som tok endel sol. De har massa rynker og sandpapirhud nå. Tror de angrer.

Hva legger du i masse? Kan vel også få føflekker som er alvorlige etterhvert av sol?

 

 

Anonymous poster hash: d5d1c...dd1

Skrevet

Tok en gang. 16 minutter og solbrent all over.

 

Tror ikke andre enn fjortisene og gamlisene tar sol nå til dags.

 

Anonymous poster hash: 3ca3c...1a7

Skrevet

Nei, det er farlig. Og dessuten "ut" å være så brun.

 

Anonymous poster hash: 56676...826

Skrevet

Bittelitt er tre, fire ganger, bare for å ikke se likblek ut :-)

 

Anonymous poster hash: f89c2...27b

Skrevet

Nei, bruker selvbruning om jeg føler behov for det.

 

Anonymous poster hash: ee96a...eef

Skrevet

Nei, heller bleik enn hudkreft!

 

Anonymous poster hash: fe654...d4d

Skrevet

Trodde faktisk ikke folk "tok sol" lengre :)

 

Anonymous poster hash: c8e9b...e98

Skrevet

Trodde faktisk ikke folk "tok sol" lengre :)

 

Anonymous poster hash: c8e9b...e98

Ikke jeg heller. Trodde solstudioene var i bruk som sexbuler for raringer/fjortiser stort sett jeg.

 

Anonymous poster hash: 0c610...9a8

Skrevet

Hva med selvbruningskrem?

 

Jeg tør ikke ta sol pga redd for hudkreft, men skulle gjerne gjort det - savner solen allerede!

 

Anonymous poster hash: b4746...4cb

Skrevet

Har ikke tatt det etter at jeg fikk barn ihvertfall, eldste er 15 år....

 

Anonymous poster hash: 1e8ae...789

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...