Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #1 Skrevet 24. oktober 2016 Lyst til å bli litt brunere og tenker solarium. Men er jo helseskadelig osv. Tar dere? Anonymous poster hash: d5d1c...dd1
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #2 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg gjorde det sist i 1989. Ikke så ofte med andre ord. Anonymous poster hash: 33432...81d
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #3 Skrevet 24. oktober 2016 Bittelitt på våren Anonymous poster hash: f89c2...27b
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #4 Skrevet 24. oktober 2016 Bittelitt på våren Anonymous poster hash: f89c2...27b Blir du brunere da? Har tatt det 1 gang men merker ingen forskjell haha Anonymous poster hash: d5d1c...dd1
tante grusom master of law Skrevet 24. oktober 2016 #5 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg hadde venninner på vgs som tok endel sol. De har massa rynker og sandpapirhud nå. Tror de angrer.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #6 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg hadde venninner på vgs som tok endel sol. De har massa rynker og sandpapirhud nå. Tror de angrer. Hva legger du i masse? Kan vel også få føflekker som er alvorlige etterhvert av sol? Anonymous poster hash: d5d1c...dd1
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #7 Skrevet 24. oktober 2016 Tok en gang. 16 minutter og solbrent all over. Tror ikke andre enn fjortisene og gamlisene tar sol nå til dags. Anonymous poster hash: 3ca3c...1a7
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #8 Skrevet 24. oktober 2016 Nei, det er farlig. Og dessuten "ut" å være så brun. Anonymous poster hash: 56676...826
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #9 Skrevet 24. oktober 2016 Bittelitt er tre, fire ganger, bare for å ikke se likblek ut :-) Anonymous poster hash: f89c2...27b
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #11 Skrevet 24. oktober 2016 Nei, bruker selvbruning om jeg føler behov for det. Anonymous poster hash: ee96a...eef
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #13 Skrevet 24. oktober 2016 Nei, heller bleik enn hudkreft! Anonymous poster hash: fe654...d4d
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #14 Skrevet 24. oktober 2016 Trodde faktisk ikke folk "tok sol" lengre Anonymous poster hash: c8e9b...e98
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #15 Skrevet 24. oktober 2016 Trodde faktisk ikke folk "tok sol" lengre Anonymous poster hash: c8e9b...e98 Ikke jeg heller. Trodde solstudioene var i bruk som sexbuler for raringer/fjortiser stort sett jeg. Anonymous poster hash: 0c610...9a8
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #16 Skrevet 24. oktober 2016 Hva med selvbruningskrem? Jeg tør ikke ta sol pga redd for hudkreft, men skulle gjerne gjort det - savner solen allerede! Anonymous poster hash: b4746...4cb
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #17 Skrevet 24. oktober 2016 Har ikke tatt det etter at jeg fikk barn ihvertfall, eldste er 15 år.... Anonymous poster hash: 1e8ae...789
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå