Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #1 Skrevet 24. oktober 2016 Har det litt vanskelig akkurat nå og har hatt en stund.. Jobber mye, studerer over 50%, har to barn, sliter i samlivet. Sliter med søvn, sliter med mat. Blir kvalm av tanken på mat, så enkelte dager gidder jeg ikke. Idag har jeg vært helt skjelven på hendene, har heller ikke giddet mer mat enn en brødskive siden kl 7. Venter på parterapi snart, det er i neste uke. Blir sliten av tanken på alt. Bannet til en av ungene i morges, tålmodigheten min er snart nede på null. Kjenner ut som det ikke er så mye som skal til før begeret renner over snart!! Psykolog?! Anonymous poster hash: 71530...5a6
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #2 Skrevet 24. oktober 2016 Det får legen din avgjøre Anonymous poster hash: 4bfe4...06b
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #3 Skrevet 24. oktober 2016 Det får legen din avgjøre Anonymous poster hash: 4bfe4...06b Får legen avgjøre om hun skal bestille legetime? Bestill deg en time hos legen du, og fortell hvordan ståa er Anonymous poster hash: a1bb4...b76
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #4 Skrevet 24. oktober 2016 Det er vel ganske innlysende. Anonymous poster hash: 8955f...b87
Mostly Harmless Skrevet 24. oktober 2016 #5 Skrevet 24. oktober 2016 En legetime er helt på sin plass. Du bør også se på om det er noe du kan gjøre for å senke arbeidpresset når du nå er i en utfordrende situasjon på hjemmebane og holder på å møte veggen. Kanskje du kan få en sykmelding, men du bør også vurdere om du har egentlig har kapasitet til både å studere og jobbe mye.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #6 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg hadde bannet veldig mye til mine barn om jeg ikke spiste eller sov!! Kjære vene, trodde det var barnelærdom at man blir syk at å ikke spise og sove. Forsøk først å spise 3-4 ganger om dagen. Variert og sunt, sørg for å sove 8-9 timer om natten og se om du blir bedre. Mest sannsynlig blir du det! Kroppen er laget for å få rikelig med næring og søvn. Helt essensielle prosesser i hjernen er helt avhengig av det Anonymous poster hash: d36dd...b81
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #7 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg hadde bannet veldig mye til mine barn om jeg ikke spiste eller sov!! Kjære vene, trodde det var barnelærdom at man blir syk at å ikke spise og sove. Forsøk først å spise 3-4 ganger om dagen. Variert og sunt, sørg for å sove 8-9 timer om natten og se om du blir bedre. Mest sannsynlig blir du det! Kroppen er laget for å få rikelig med næring og søvn. Helt essensielle prosesser i hjernen er helt avhengig av det Anonymous poster hash: d36dd...b81 Altså.... hun er vel ikke våken på natta med vilje eller blir kvalm av mat med vilje?!? Livet er ikke så enkelt for alle som du beskriver.... ikke alle som bare kan bestemme seg for å sove eller spise hvis det ikke går!!! Få opp øya og se at andre rundt deg har en vanskelig hverdag!! Anonymous poster hash: cca2a...d11
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #8 Skrevet 24. oktober 2016 Altså.... hun er vel ikke våken på natta med vilje eller blir kvalm av mat med vilje?!? Livet er ikke så enkelt for alle som du beskriver.... ikke alle som bare kan bestemme seg for å sove eller spise hvis det ikke går!!! Få opp øya og se at andre rundt deg har en vanskelig hverdag!! Anonymous poster hash: cca2a...d11 Men altså... Å jobbe OG studere mens man har barn er et valg. Et flott valg for noen, men her er det jo tydelig at det er for mye. Å "ha en vanskelig hverdag" er jo trist, det, men jeg skal love deg at det blir MYE tristere når hun møter veggen med et kjempesmell. Og det er om under en måned fra nå, hvis ikke noen endring skjer! Når man har gått så langt at basalbehovene ikke blir fylt engang, da er det ikke lenge igjen. HI: stripp livet ditt for ALT som ikke er akutt. Meld deg av eksamen, sykmeld deg, legg deg i senga. Jeg har selv sett et menneske gå inn i en psykose av søvnmangel, og det førte til 4 måneder på sykehus og flere år på medisiner. Anonymous poster hash: d15ad...baf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå