Gå til innhold

Dere aner ikke hvor fantastisk mann jeg har!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er virkelig den perfekte mannen!

Han er veldig kjekk og pen. Damene snur seg etter ham på gata, og mange har et godt øye til ham.

Han er smart og velartikulert. Høyt utdannet.

Han er verdens snilleste mann! Han viser sånn omsorg for meg og barna. Han er trygg og god.

Han gjør minst halvparten av alt i hejmmet og med barna. Han overrasker meg stadig med et nyvasket hus hvis jeg er sen fra jobb. Han drikker veldig lite alkohol. Han er også den som tar barna 90% om morgenen g lar meg sove. ( Han legger seg nedpå litt etter at jeg har stått opp, hvis barna var veldig tidlig oppe).

Han er min beste venn og jeg kan stole på han hundre prosent.

Anonymous poster hash: 63514...830
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig! Hva gjør du for han?

Anonymous poster hash: 0dcf1...bbf

Skrevet

Så herlig!

Jeg har også en helt fantastisk mann! :) Han er superkjekk med en fin kropp, han er morsom og behagelig å være i nærheten av. Han er observant og smart. Han bryr seg veldig om at andre skal ha det bra. Han setter alltid mine ønsker først, og strekker seg alltid langt for å gjøre meg fornøyd. Han er overhodet ikke lat, jobber, hjelper til, pusser opp og vasker ved behov uten sure miner. Han gir meg fine gaver og blomster stadig vekk, gjerne på en helt vanlig mandag. Han overøser meg med fine ord hver eneste dag. Han er 100% til i stole på <3 Kunne ikke vært mer fornøyd!

Anonymous poster hash: bc3be...659

Skrevet

Min er ikke så perfekt, men det er ikke jeg heller, så det er like greit. Tror jeg hadde gått rundt med konstant dårlig samvittighet med en sånn mann som du beskriver. :P

Anonymous poster hash: 29b73...c58
Skrevet

Så fint! :) akkurat det med kjekk er jo en smakssak, det viktigste er at DU synes han er herlig :)

Jeg har også en perfekt mann, i mine øyne da :P han har tatt ettåringen om natta en hel uke! Han er snill, intelligent og har drøssevis av humor. Føler jeg skøt gullfuglen :P og at han er for god for meg.

Anonymous poster hash: ff823...bd0

Skrevet

Sånn er min og 😍😍😍

Anonymous poster hash: 9547a...ae6

Skrevet

Hadde jeg hatt en sånn mann hadde jeg bare hatt dårlig samvittighet og følt meg passe ubrukelig 😁

Når det skal sies er jeg og mannen perfekt på vår måte. Vi utfyller hverandre og vi gjør heldigvis sånn ca like mye når det kommer til barn og hjem. Akkurat slik jeg vil ha det 😊

Anonymous poster hash: 03e81...8ee

Skrevet

Sånn er min også,men mulig han drikker mer alkohol enn din.Vi koser oss gjerne med litt øl i helgene og det gjør han ikke mindre fantastisk!

Anonymous poster hash: 648d3...964

Skrevet

Sånn er min også,men mulig han drikker mer alkohol enn din.Vi koser oss gjerne med litt øl i helgene og det gjør han ikke mindre fantastisk!

Anonymous poster hash: 648d3...964

Vi drikker også alkohol i helgene. Men han drikker kun 1-2 øl.

Skrevet

Så hyggelig! Hva gjør du for han?

Anonymous poster hash: 0dcf1...bbf

Jeg gjør like mye for ham. Men han wr nok flinkere til å overraske meg.

Skrevet

Skulle tru vi har samme mann 😍😄

Anonymous poster hash: c67a3...eb6

Skrevet

Skulle tru vi har samme mann Anonymous poster hash: c67a3...eb6

Haha! Kanskje den perfekte mannen ikke var så perfekt likevel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...