Stein55 Skrevet 4. september 2021 #26 Skrevet 4. september 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Jeg lurer mest på hva det gir deg å svare slik? Jeg tipper på et kraftig anfall av mindreverdighetskompleks 👍🏼 Anonymkode: d4b28...305 Nei. Jeg tok opp tråden fordi ringer er symbol på ting. Kvinner går med skjørt og skjerf, mens menn går med ring for å pynte opp tingene. jeg har vel aldri skrevet på forumet heller. Så da vet du det. Jeg er heller ikke anonym på profilen. Da det viser at jeg står fram med et navn. jeg er en offentlig person også, selger tjenester innen rådgivning om fast eiendom, gjort det i 37 år nå. ha en hyggelig lørdag. 😀
Anonym bruker Skrevet 4. september 2021 #27 Skrevet 4. september 2021 Stein55 skrev (2 timer siden): Nei. Jeg tok opp tråden fordi ringer er symbol på ting. Kvinner går med skjørt og skjerf, mens menn går med ring for å pynte opp tingene. jeg har vel aldri skrevet på forumet heller. Så da vet du det. Jeg er heller ikke anonym på profilen. Da det viser at jeg står fram med et navn. jeg er en offentlig person også, selger tjenester innen rådgivning om fast eiendom, gjort det i 37 år nå. ha en hyggelig lørdag. 😀 Hvorfor svarer du meg slik? Jeg har ikke kritisert deg i det hele, om noe så forsvarte jeg deg mot gretne kommentarer. Anonymkode: d4b28...305
Anonym bruker Skrevet 4. september 2021 #28 Skrevet 4. september 2021 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Hvorfor svarer du meg slik? Jeg har ikke kritisert deg i det hele, om noe så forsvarte jeg deg mot gretne kommentarer. Anonymkode: d4b28...305 Som du kan se, så har vedkommende 4 innlegg totalt. Jeg ville lagt godviljen til. Anonymkode: 8702f...613
Stein55 Skrevet 5. september 2021 #29 Skrevet 5. september 2021 Rart men jeg ga bare en informasjon som kan løse opp hva den tingen var for noe. For meg virker det som mitt innlegg irriterer at svaret kom fra en son viste mer enn hva synsing har antydet., lykke til med å være anonym og kritisere andre som har gode og riktige svar som passer inn i din tilværelse🤣❤️💃🏿
Anonym bruker Skrevet 5. september 2021 #30 Skrevet 5. september 2021 Stein55 skrev (5 minutter siden): Rart men jeg ga bare en informasjon som kan løse opp hva den tingen var for noe. For meg virker det som mitt innlegg irriterer at svaret kom fra en son viste mer enn hva synsing har antydet., lykke til med å være anonym og kritisere andre som har gode og riktige svar som passer inn i din tilværelse🤣❤️💃🏿 Og jeg svarte deg pent og hyggelig, likevel kjefter du på meg. Her er det du som er rar. Anonymkode: d4b28...305
Stein55 Skrevet 5. september 2021 #31 Skrevet 5. september 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Og jeg svarte deg pent og hyggelig, likevel kjefter du på meg. Her er det du som er rar. Anonymkode: d4b28...305 🤣
Anonym bruker Skrevet 5. september 2021 #32 Skrevet 5. september 2021 Stein55 skrev (1 time siden): Anonym bruker skrev (1 time siden): Og jeg svarte deg pent og hyggelig, likevel kjefter du på meg. Her er det du som er rar. Anonymkode: d4b28...305 🤣 305, støtter deg. Anonymkode: 4744a...848
Stein55 Skrevet 5. september 2021 #33 Skrevet 5. september 2021 (endret) Anonym bruker skrev (9 timer siden): 305, støtter deg. Anonymkode: 4744a...848 Jeg ser ikke noe problem! Og noen uenighet er det vist ikke. Problem at jeg tilfeldigvis søkte på losjering på Google og denne diskusjonen kom opp, der kom linken opp på forum.klikk.no, og der stod det spørsmål om hva denne ringen var for noe? Jeg oppretter en profil. Og siden jeg bærer ingeniør ring fra Bergen ingeniørhøgskolen 1982, var jeg rask å svarte på innlegget og også ut bilde av min ingeniør ring. hvorfor jeg søkte på losjering var av egen interesse. Noen hemligheter må jeg jo ha selv. God natt💃🏿😀 Endret 5. september 2021 av Stein55 Tekst var litt uklar!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2022 #34 Skrevet 11. januar 2022 Når det gjelder ringen trådstarter undrer på er dette Oslo Tekniske Skole sin ring. Min far hadde en tilsvarende den og den som vist på en finger. Anonymkode: 69a33...d0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå