Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #1 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg har mistet min kjære mormor som sto med så nært... hun var den som var midtpunktet i familien. Huset hennes var et samlingspunkt. Hun var så varm og trøstende. Hennes stemme beroligende og lukten i huset så nært, trygt og godt. Min mor er knust.. hele familien er knust. Min morfar er helt rådvill og vet ikke hvordan han skal leve nå... mormor gjorde alt for han. Jeg savnet henne så mye det gjør vondt. Hun døde brått og uventet.... hvordan bearbeide sorgen? Livet kjennes helt annerledes og jeg forstår ikke hvordan man skal komme tilbake til en lykkelig hverdag for resten av familien. Anonymous poster hash: 40967...2b9
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #2 Skrevet 24. oktober 2016 Klem til deg! Kanskje delta i en sorggruppe? Anonymous poster hash: 3d3c9...802
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #3 Skrevet 24. oktober 2016 Hvor gammel var hun. Man lever jo ikke evig så det er jo noe du bare må komme gjennom. Sorggruppe er kanskje tingen. Hva om du prøver å samle familien nå da og så prøver dere å kose dere så godt dere kan. Med tiden blir det nok bedre. Anonymous poster hash: f6476...8fe
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #4 Skrevet 24. oktober 2016 Det er tungt å miste noen man er glad i og det er vanskelig når familiens "høvding" forsvinner helt plutselig. Et menneske kan jo ikke erstattes i seg selv, men med tiden må dere som fortsatt lever ta over din bestemors roller. Det kommer ikke til å bli det samme, men det kan bli bra. Annerledes, men fortsatt bra. Gi dere tid til å sørge og husk hva hun har lært dere. Anonymous poster hash: 290d9...89c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå