Gå til innhold

Vinterdress til en på nesten 80 cm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken dress bør jeg kjøpe? Har to dresser str 92 (Reima og Polarn O Pyret) som sikkert passer bedre utover vinteren, men akkurat nå er de faktisk FOR STORE :( Barnet er straks 1 år. Jeg som tenkte at jeg hadde vinterdresser. Men de vokser jo mye i løpet av 2-3 måneder, så får kanskje brukt dem over nyåret, men barnet begynner i barnehagen snart, og jeg bør vel ha en vinterdress allerede, eller? 

Har softshelldresser og regntøy. Bør jeg ha parkdress og vinterdress? Eller én av delene? Hjelp!

Anonymous poster hash: 05128...e74
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor du bor så litt vanskelig å vite hva barnet trenger,men her vi bor (Asker) holder det nok en god stund til med parkdress/softshell med fleece/ull under.

Ville uansett sett det an litt. Ikke kjøp før du vet du trenger. Plutselig sitter du der med en ekstra vinterdress hun ikke får brukt fordi vinteren kom samtidig som de i str 92 passet :)

Anonymous poster hash: d57be...214
Skrevet

Vet ikke hvor du bor så litt vanskelig å vite hva barnet trenger,men her vi bor (Asker) holder det nok en god stund til med parkdress/softshell med fleece/ull under.

Ville uansett sett det an litt. Ikke kjøp før du vet du trenger. Plutselig sitter du der med en ekstra vinterdress hun ikke får brukt fordi vinteren kom samtidig som de i str 92 passet :)

Anonymous poster hash: d57be...214

Jeg bor på Østlandet, sørover og nærmere Sverige :) Ja, det er sant.. kunne nok solgt den da, men med tap. 

Jeg har jo et eldre barn, og de bruker parkdress + fleece/ull i barnehagen, men de minste blir jo så kalde tenkte jeg (dessuten har jeg opplevd at stor og liten avdeling har forskjellig syn på når vinteren kommer :P )

Softshelldressene er fra nameit tror jeg, så de skal være relativt vanntette.. Men da bør jeg heller anskaffe en parkdress da? Og sende med ulldress og fleece..

Skrevet

Kjøp en pent brukt på finn i 86.

Anonymous poster hash: a1082...fc6
Skrevet

Kom på at jeg har en fra Molo i str 80, men jeg trenger kanskje en til da? Den passer akkurat, nå, så den holder ikke mer enn noen mnd. Har alltid pleid å ha 2 av alt yttertøy (parkdresser, vinterdresser, regntøy, luer etc), men hva mener dere; bør man ha 2 til en 1-åring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...