Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 Ja, dere vet vel det meste tenker jeg Hvert fall har vel noen litt forskjellige erfaringer... Jeg lurer egentlig på om hormonspiralen kan gi utslag på ELtester, og graviditetstester? Gjerne av de billig strimlene. Lurer også på om noe her inne, eller kjenner noen som har blitt gravide på hormonspiralen? Evt hvor lenge hadde spiralen sittet i? Dere som har hormonspiral, kjenner dere trådene når dere kjenner etter? (må ikke svare altså ) Jeg har hormonspiral, fått noen positive ELtester, og noen graviditetstester med streker på, men de er så svake at de er vel egentlig negative. Har masse symptomer, som i ømme bryster, kvalme, murringer i rygg og mage. Frem til nå har jeg hatt regelmessig blødninger, men har de siste to mnd blitt mindre enn normalt. Vet også at dette er normale symptomer når mensen kommer, men ikke hos meg. Vet også det er normalt at man blør mindre, men plutselig etter 1 år? Ikke kjenner jeg trådene heller. Skal ringe gyn i morgen, men tenkte å høre med dere hva dere tenker og kanskje komme med tips og råd? Takker så mye Anonymous poster hash: 573ba...be3
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #2 Skrevet 23. oktober 2016 ?? Anonymous poster hash: 573ba...be3
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #3 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg ble gravid på hormonspiral. Var 18 uker på vei da vi fant det ut. Hadde hatt spiral i litt over 2 1/2 år. Anonymous poster hash: 57a46...898
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #4 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg ble gravid på hormonspiral. Var 18 uker på vei da vi fant det ut. Hadde hatt spiral i litt over 2 1/2 år. Anonymous poster hash: 57a46...898 Oj såpass... Hva var det som fikk deg til å teste? Eller hvordan fant du det ut? Om det går greit at jeg spør Anonymous poster hash: 573ba...be3
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #5 Skrevet 23. oktober 2016 Oj såpass... Hva var det som fikk deg til å teste? Eller hvordan fant du det ut? Om det går greit at jeg spør Anonymous poster hash: 573ba...be3 Jeg syns jeg hadde kjent svake spark en uke tidligere. Men siden jeg hadde hormonspiral avfeide jeg det til luftplager. Hadde tatt innvendig ul 6 mnd tidligere for å se om spiralen satt der den skulle og det fjorde den. Men så ble jeg litt obs på magen. Følte liksom den ble for rund til og være oppblåst. Så da tok jeg en test. Ble sendt på ultralyd og ble ekstra sjokkert når vi fikk vite hvor langt vi var på vei. Har morkaken foran så den demper spark. Så det kan forklare at jeg ikke har kjent mer. De andre symptomene jeg hadde trodde jeg var tegn på at min kroniske sykdom var forverret. Anonymous poster hash: 57a46...898
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #6 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg syns jeg hadde kjent svake spark en uke tidligere. Men siden jeg hadde hormonspiral avfeide jeg det til luftplager. Hadde tatt innvendig ul 6 mnd tidligere for å se om spiralen satt der den skulle og det fjorde den. Men så ble jeg litt obs på magen. Følte liksom den ble for rund til og være oppblåst. Så da tok jeg en test. Ble sendt på ultralyd og ble ekstra sjokkert når vi fikk vite hvor langt vi var på vei. Har morkaken foran så den demper spark. Så det kan forklare at jeg ikke har kjent mer. De andre symptomene jeg hadde trodde jeg var tegn på at min kroniske sykdom var forverret. Anonymous poster hash: 57a46...898 Skjønner du ble sjokka da ja Og ser det med tanke på symptomene. Tusen takk for svar HI Anonymous poster hash: 573ba...be3
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #7 Skrevet 24. oktober 2016 Flere? Anonymous poster hash: 573ba...be3
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #8 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg syns jeg hadde kjent svake spark en uke tidligere. Men siden jeg hadde hormonspiral avfeide jeg det til luftplager. Hadde tatt innvendig ul 6 mnd tidligere for å se om spiralen satt der den skulle og det fjorde den. Men så ble jeg litt obs på magen. Følte liksom den ble for rund til og være oppblåst. Så da tok jeg en test. Ble sendt på ultralyd og ble ekstra sjokkert når vi fikk vite hvor langt vi var på vei. Har morkaken foran så den demper spark. Så det kan forklare at jeg ikke har kjent mer. De andre symptomene jeg hadde trodde jeg var tegn på at min kroniske sykdom var forverret. Anonymous poster hash: 57a46...898 Jeg husker deg godt. Hvordan går det med deg og spiren? 😍😍 Anonymous poster hash: bc1ee...cd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå