Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 Vi har omtrent ingen intimitet sammen. Det hender han spør om sex og jeg sier en kjapp en. Men ellers ingenting. Men vi har dt bra sammen og har masse ting vi gjør sammen, både med og uten ungene Vi krangler så og si aldri men kan små diskutere litt innimellom. Får høre fra folk rundt oss at vi ser så lykkelig ut. Men jeg vet dette med sex plager samboeren min litt. Han kunne ønsket seg mer og jeg mindre. Jeg tror ikkje jeg har noe følelser for han(kjæreste følelser) Men samtidig vil jeg ikke gå ifra han. Synes vi har dt bra slik vi har dt. Men jeg vet jeg kan ikke være så ego. Jeg orker ikke gi han mer sex, vil helst ha ingenting. Og dette er vel helst det som kan tære litt på forholde fordi jeg helst bare da bil ta en kjapp en de gangene han spørr eller så sier jeg at jeg ikke orker og dermed utsetter det litt før han spør igjen. Han føler jeg ikke tenner på han at det er derfor jeg ikke vil ha sex, men jeg vil ikke ha sex i det hele tatt. Beklager viss innlegget ble litt rottette. Anonymous poster hash: 89210...924
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #2 Skrevet 23. oktober 2016 Kan også legge til at dt faktisk ikke hadde vært noe problem om vi hadde hatt åpent forhold 😛(Tanken vertfall) Hilsen hi Anonymous poster hash: 89210...924
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #3 Skrevet 23. oktober 2016 Mange vil nok si at dette er tabu, MEN: Hva om du sluttet å være så giddeløs mht sex og begynte å gi det en sjanse litt oftere? Intimitet kommer ikke dalende som høstløv, vet du. Man må bruke viljen... Anonymous poster hash: 35f79...d02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå