Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 Ble litt inspirert, som man sier her på DIB, av innlegget om minipenis. Tenkte på dette innlegget fra 2010, om de forskjellige typene penis. Min mann har det som her omtales som blodkuk. Han er min første (og så langt) eneste. Den er ganske så liten i slapp tilstand, men absolutt mer enn god nok i erigert tilstand. Det bare ser så stusselig ut i bokseren, på vei ut av dusjen osv. Går jeg glipp av noe? Og er min mann egentlig ganske normal? http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/141554807-advarer-om-sterk-ordbruk/?fromsearch=1 Anonymous poster hash: fc435...21d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #2 Skrevet 23. oktober 2016 Det varierer veldig fra mann til mann. Noen er like store/små som stiv og slapp mens andre vokser som stiv. Stor forskjell på menn Akkurat som at våre underliv er veldig forskjellige i utseende selv om vi eier de samme delen. Anonymous poster hash: b57f1...bb6
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #3 Skrevet 23. oktober 2016 Om du går glipp av noe? Det spørs vel. Har du et tilfredsstillende sexliv eller ikke? Har du behov for å ha sex med noen med større penis? Bare du kan svare på om du går glipp av noe Anonymous poster hash: 6b2cd...f39
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #4 Skrevet 23. oktober 2016 min samboer har en god blanding. den er stor i slapp tilstand. ca 13 cm lang og tjukk. når den stivner blir den ca 20 cm lang og tjukk. den er hard og god😊 beste ever😍 Anonymous poster hash: 4caf9...c27
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #5 Skrevet 23. oktober 2016 Det finnes to typer: kjøttkuk og blodkuk😂 Anonymous poster hash: dcb28...6b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå