Gå til innhold

Hva har dere gjort i helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har den vært fin?

Anonymous poster hash: 16f2c...977

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I helgen har toåringen vært syk med feber og stygg hoste så vi har holdt oss hjemme. Han har vært våken så mange ganger hver natt at alle har vært reduserte i formen i helga. Var en liten luftetur ute i går i hagen. Ellers har det gått i vasking, rydding, nettbrett og leking inne.

Skrevet

Litt husarbeid, eldstemann har hatt overnattingsbesøk, brettspill, TV og til slutt i dag familieselskap og bursdagsfeiring hos bestemor.

Fin helg selv om det har vært surt, kaldt og vått

Anonymous poster hash: 1e9ed...96b
Skrevet

Har tuslet rundt iLas Vegas med gubben. Anbefales virkelig

Anonymous poster hash: c26fd...426

Skrevet

Dugnad, baking, bursdag, besøk på café, shopping, middagsbesøk, dugnad, fotballkamp, dugnad, tv-aksjonen, baking og speideravsluttning.

Det har vært en veldig hyggelig, men hektisk helg.

Anonymous poster hash: 30484...fd0

Skrevet

Leid hytte på høyfjellet, fått en forsmak på vinter og snø, gått tur og spist mye god mat. Avsluttet med at minsten hyyyylte siste timen i bilen hjem (ja, vi prøvde alt!)

Anonymous poster hash: fb883...612

Skrevet

Vi holder på med å pusse opp kjøkkenet. Det er veldig hyggelig å holde på med sammen, selv om det er litt styrete å ikke ha kjøkken. Ellers har jeg løpt en tur, sovet til 9, vasket klær, handlet for hele uka og jobbet litt. Veldig fin helg.

Anonymous poster hash: c0164...642

Skrevet

Altså... Lørdag starta fint, med baking av kake til bursdagsfest for en god venn av familien. Så ble den yngste akutt syk og måtte på legevakta. Mannen min kjørte, og eldste ble med. Jeg var hjemme med mellomste.

De ble sent videre på sykehus, -en fergetur unna. Mellomste og jeg dro på bursdagsfeiring. På sykehuset kviknet minste fort til, og de kom hjem rundt midnatt. Etter ca 40 min hjemme ble barnet derimot virkelig dårlig, og for første gang i mitt liv måtte jeg ringe 113. 😱

Ambulansen kom heldigvis fort, og barnet er nå innlagt på sykehuset. Det taes prøver og røntgen og i det hele tatt.. Diagnosen er usikker, men barnet blir godt tatt vare på. ❤️

Sånn har helgen min vært. Måtte uka som kommer bli mye bedre... 🙏🏻

Anonymous poster hash: 1a629...bfa

Skrevet

Sunget.

Både lørdag og søndag. Er deilig sliten nå.

Anonymous poster hash: 16308...3e3

Skrevet

Den har vært veldig fin! :)

Fredag overnattet vi hos mamma ettersom søsteren min som bor 7 timer unna,endelig var på besøk.

Var veldig kjekt å se henne igjen :)

Lørdag var det barnebursdag og småen storkoste seg!

I dag har vi feiret bursdagen med barnefaren sin familie å det var også veldig koselig ettersom han har en veldig koselig familie :)

Nå sitter jeg bare å gruer meg til å stå tidlig opp i morgen å ha en hel dag på skolen :P

Men er vel ikke så fryktelig synd i meg ettersom jeg har fri tirsdag og fredag :P

Anonymous poster hash: a9871...705
Skrevet

Treningsleir fra fredag til søndag, for både store og små😊Så nå er vi slitne, men fornøyde med vel overstått leir og gradering😆

Anonymous poster hash: a19a9...8d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...