Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 Sønnen min går i 4. klasse (9 år) Han er nesten aldri ute med venner. Yterst sjelden det kommer noen på døra å spør etter han. Han har en god venn som er et år yngre, men han har veldig mye mere kontakt med barn i sin klasse. Han har også god kontakt med en fra klassen som bor så langt unna at gutta er avhengi av å bli kjørt. Min sønn er ikke så tøff, noen ganger synes nok de andre gutta at han er litt pingle. Hvilke tanker har du? noen med råd erfaringer (han har også en lillebror som er 2 år yngre, som han leker fint med) Anonymous poster hash: a7440...dcf
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #2 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg hadde vært bekymret og ønsket inderlig at han hadde en venn. En som var hans. Anonymous poster hash: eb3d8...ed4
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #3 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg ville helt klart tatt initiativ til å invitere klassevenner hjem, på film, pizza e.l. Da kan du også både observere samspillet, samt "veilede" litt om nødvendig. Hør gjerne med læreren hvilke barn det kan være gunstig å "spleise" ham med. LITT bekymra hadde jeg nok vært, men det er absolutt ikke unormalt, det du beskriver!! Lykke til:-) Anonymous poster hash: 773c7...4f8
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #4 Skrevet 23. oktober 2016 Det går også an å finne venner på fritidsaktiviteter. Det kan være han har mer til felles med en på speideren eller i korpset f.eks. enn de i klassen. MEN når det er sagt, så er det viktig å være inne i klassemiljøet. Det forebygger mobbing. Anonymous poster hash: b86bc...3a2
Gjest Antarctica Skrevet 23. oktober 2016 #5 Skrevet 23. oktober 2016 Sønnen min går i 4. klasse (9 år) Han er nesten aldri ute med venner. Yterst sjelden det kommer noen på døra å spør etter han. Han har en god venn som er et år yngre, men han har veldig mye mere kontakt med barn i sin klasse. Han har også god kontakt med en fra klassen som bor så langt unna at gutta er avhengi av å bli kjørt. Min sønn er ikke så tøff, noen ganger synes nok de andre gutta at han er litt pingle. Hvilke tanker har du? noen med råd erfaringer (han har også en lillebror som er 2 år yngre, som han leker fint med) Anonymous poster hash: a7440...dcf Ville ha påtatt meg de kjøreturene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå