Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 er feit. og slapp,sur,gretten og vil bare sove. etet masse sukker. kake sjokolade og dritt!! har klart å slutte å røyke for 6 mnder sida. men tror dette blir verre.. off.. må gå ned minst 15 kilo. planlegger å få 4 og siste barnet også og vil ikj bli bælfeit heller. Anonymous poster hash: daa3c...4cc
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #2 Skrevet 23. oktober 2016 Samme her. Skal snart på Berit Nordstrand kurs. HUn snakker mye om det å kutte sukker. Har prøvd det før og det er ikke uoverkommelig om man først følger hennes opplegg. Værre å klare det helt på egenhånd Anonymous poster hash: c43c7...966
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #3 Skrevet 23. oktober 2016 er feit. og slapp,sur,gretten og vil bare sove. etet masse sukker. kake sjokolade og dritt!! har klart å slutte å røyke for 6 mnder sida. men tror dette blir verre.. off.. må gå ned minst 15 kilo. planlegger å få 4 og siste barnet også og vil ikj bli bælfeit heller. Anonymous poster hash: daa3c...4cc Samme her. Er sjokoman. Kan ikke gå innom butikk uten å kjøpe sjokolade. Kan ikke ha snop i hus uten å spise det. Jeg er i tillegg vegetarianer og spiser så fantastisk sunt utenom, masse grønnsaker med lite kalorier og mye næring. Men vekten står bom stille. Og det er pga sjokkis. Hadde vært en sylfide uten. Aner ikke hvordan jeg skal kutte den. Er 10 kilo unna målet. Vil veie 54 kilo. Anonymous poster hash: 1f191...774
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #4 Skrevet 23. oktober 2016 Samme her. Skal snart på Berit Nordstrand kurs. HUn snakker mye om det å kutte sukker. Har prøvd det før og det er ikke uoverkommelig om man først følger hennes opplegg. Værre å klare det helt på egenhånd Anonymous poster hash: c43c7...966 Trikset hennes er å regulerer blodsukkeret, så suget etter sukker ikke er like ille som ellers, pluss å ha alternative søtsaker uten sukker Anonymous poster hash: c43c7...966
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #5 Skrevet 23. oktober 2016 Begynn å handle bare to ganger i uken, mandag og fredag Ikke kjøp det, ikke ha det i hus. Har du ingenting får du ikke spist noe, og du skal ikke på butikken før til fredag Anonymous poster hash: 5db5a...82a
Hønemor30 Skrevet 23. oktober 2016 #6 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg var også sukkeravhengig men bestemte meg for snart to år siden for å legge om kosten. Valgte lavkarbo av fler grunner , men det holder blodsukkeret veldig stabilt og søtsuget forsvant bare etter noen dager. Hodepine i ca en uke. Jeg må være streng, så fort jeg tillater meg selv sukker merker jeg at suget kommer også dagene derpå. Spiser mettede mat,mer fett, og klarer faktisk å unngå sukker da. Det er utrolig til meg å være! I tiden etter jeg la om kosten har jeg blitt sammen med en mann med diabetes2. Han la også om til lavkarbo , gått ned 17 kg og blitt medisinfri. Jeg har gått ned ca 23 men opp noen i sommer. Jeg har mange kilo igjen men klarer jeg det klarer du! Finn ut hva som passer deg, les deg opp på det og sett i gang! Lykke til 😊👍
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #7 Skrevet 23. oktober 2016 Mannen og jeg bestemte oss for å slutte på fredag 😊 Gått veldig greit så langt, men har jo bare gått 2 dager 😁 Vi er skikkelige godtegriser begge to, siste halvåret har vært ekstremt, med et eller annet snacks hver kveld. Føler meg feit og ulekker og får hodepine hvis jeg ikke spiser godteri. Men nå er det nok! Blit nok noen tøffe uker i starten men er fast bestemt på dette nå 💪🏻💪🏻 I morgen skal vi ukeshandle for å unngå for mange turer på butikken. Anonymous poster hash: e55af...c70
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #8 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg også! I morgen tar jeg grep, orker ikke føle meg så rææææva lenger. Jeg starter på en boostmeny og håper sukkersuget er borte om en uke, slik som den lover. Jeg kjøpte menyoppsett for å slippe å tenke for mye i starten. Gry/gleder meg. http://www.lavkarbohelse.no/nettbutikk Anonymous poster hash: 0ba25...f58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå