Gå til innhold

Dere som er skilt/ ikke sammen med barnefar lenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var årsaken til bruddet?

Anonymous poster hash: 40b0a...c91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vokste fra hverandre, han var veldig "lite" far for barna, veldig egoistisk og i tillegg så var han utro på slutten. Måtte reise på tur for å klarne tankene sine litt (etter at jeg ga han et ultimatum om enten å skjerpe seg, eller flytte). På denne turen lå han med ei dame på nesten 50 år! (Han var da 29)

Burde ha gått selv lenge før dette, men tenkte at for barna sin del.. Vel, for barna sin del burde jeg har reiste lenge før alt dette. Men ser det ikke der og da. Men. Men...

Anonymous poster hash: be882...a64

Skrevet

Det hun over her skrev var temmelig likt som med meg.. Han var bare ikke sånn sett utro.. flørtemeldinger og levde som singel guttevalp 5 mnd før vi flyttet hvert til vårt..

Anonymous poster hash: 06028...9f4

Skrevet

Pga psykisk og fysisk mishandling (jeg fikk mot til å bryte etter den dagen han slo barnet vårt i tillegg til å nesten ta livet av meg), jeg og barnet mitt levde bak låste dører i ett år etter bruddet og vi måtte ha hjelp av politiet flere ganger da han dukket opp hjemme hos oss og gikk helt berserk ute når døra var låst. Han krevde full omsorg for barnet, men retten gav meg full omsorg og han fikk samvær 4 timer annenhver lørdag under tilsyn.

Anonymous poster hash: 414fa...bbf

Skrevet

Ble sammen med han som 15 åring januar elleve år eldre en meg. For meg var han alt og hjalp meg gjennom en veldig vanskelig situasjon. Vi slet veldig med økonomien han jobbet utrolig mye for ekstremt lite penger var derfor aldri tilstede. Barna dro av gårde i sommerferien en måned til besteforeldrene han lovte meg at i ferien min skulle han være sammen med meg mye. Jeg ba han slutte å lyve ba om bare en dag der vi kunne våkne sammen og være sammen hele dag. Han greide ikke det. I mellom tiden møtte jeg en annen mann jeg ble utrolig forelsket i. Han var alt jeg alltid hadde ønsket meg. Og jeg hadde aldri kjent slike følelser før. Vi snakket timesvis hver dag. Etter ett halv år dro jeg orket ikke mer. Har ikke angrer på det ett sekund vi var sammen i 12 år. 12 år av livet mitt jeg føler jeg ikke for igjen :( har vert sammen med min drømme mann nå i 6 år like forelsket og lykkelig som den dagen jeg møtte han

Anonymous poster hash: 48151...ff2

Skrevet

.

Anonymous poster hash: 40b0a...c91

Skrevet

Han levde sitt liv, og ga faen i meg og ungene...

Anonymous poster hash: 1cd69...765

Skrevet

Pga psykisk og fysisk mishandling (jeg fikk mot til å bryte etter den dagen han slo barnet vårt i tillegg til å nesten ta livet av meg), jeg og barnet mitt levde bak låste dører i ett år etter bruddet og vi måtte ha hjelp av politiet flere ganger da han dukket opp hjemme hos oss og gikk helt berserk ute når døra var låst. Han krevde full omsorg for barnet, men retten gav meg full omsorg og han fikk samvær 4 timer annenhver lørdag under tilsyn.

Anonymous poster hash: 414fa...bbf

Fatter ikke at foreldre som slår barna sine får samvær, selv om det er med tilsyn. Fatter det ikke!

Anonymous poster hash: 83ece...20b

Skrevet

Psykisk vold mot meg og barna.

Anonymous poster hash: e0221...648

Skrevet

Seksuelle overgrep mot ett av barna.

Anonymous poster hash: 1d8f4...0db

Skrevet

Seksuelle overgrep mot ett av barna.

Anonymous poster hash: 1d8f4...0db

Herregud:(!

Hadde du ingen mistanke?

Anonymous poster hash: 9be51...5d3

Skrevet

Han valgte meg vekk for en annen.

Anonymous poster hash: edfbd...ef4

Skrevet

Fatter ikke at foreldre som slår barna sine får samvær, selv om det er med tilsyn. Fatter det ikke!

Anonymous poster hash: 83ece...20b

Det er jo ikke far som får samvær med barna. Det er barna som får samvær med far. Det er altså ikke for å være snill med den voldelige pappaen. Det er barnas rettigheter.

Anonymous poster hash: 7b8ce...c88

Skrevet

Han ønsket ikke å ha sex med meg.. etter fem år uten flyttet jeg..

Anonymous poster hash: 8957b...ee0

Skrevet

Han ble psykisk syk og da eldste barnet kom og sa pappa skulle ta livet sitt dro jeg og ungene. Når ungene tok skade av dette kunne ikke jeg være den som hjalp han mere, følelsene mine for han forsvant der og da.

At jeg gikk har jeg aldri angret på, at jeg kuttet all hjelp til han har jeg aldri angrt på for selv etter så mange år drar han meg og ungene ned. Og frisk har vi for lenge siden skjønt han aldri blir, bedre er han i perioder men så er det tilbake til det gamle. Ikke uten grunn han må ha samvær under oppsyn med ungene.

Anonymous poster hash: ebb18...090

Skrevet

Det er jo ikke far som får samvær med barna. Det er barna som får samvær med far. Det er altså ikke for å være snill med den voldelige pappaen. Det er barnas rettigheter.

Flere, inkludert Barnepsykolog Lars Smith skriver at barn ikke bør ha samvær med far som er voldelig mot mor. Men fars rettigheter er viktigst. Ikke barnets beste.

Skrevet

han dumpet meg så fort jeg sa ordet gravid.

Like greit egentlig ettersom jeg senare fant ut at han var utro mot meg.

Skrevet

Løgner, løgner , løgner...

Han var utro over lang tid.

I tillegg var forholdet vårt preget av psykisk vold mm.

Anonymous poster hash: 29391...dba

Skrevet

Var ikke god mot det barnet jeg hadde fra før. Mye konflikter hele veien.

Anonymous poster hash: 0f701...799

Skrevet

Flere, inkludert Barnepsykolog Lars Smith skriver at barn ikke bør ha samvær med far som er voldelig mot mor. Men fars rettigheter er viktigst. Ikke barnets beste.

Barna har begrenset samvær med sin far under tilsyn. Det er fordi barna har rett på samvær og å kjenne også sitt faderlige opphav. Hvorvidt det er sunt eller ei blir en annen diskusjon, men det er jo ikke akkurat snakk om at far har store muligheter for kvalitetstid der han i tillegg legger inn manipulasjon og påvirkning som vil være negativt for mor. Det finnes sikkert en del eksempler der folk har skrevet noe som dementerer ditt eksempel også.

Skrevet

han var forelsket i en annen

Skrevet

Han var psykisk og fysisk voldelig mot meg. En dag var jeg sikker på at han kom til å drepe meg om jeg ikke gikk til politiet. Så det gjorde jeg heldigvis

Anonymous poster hash: 005ea...75b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...