Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 ? Anonymous poster hash: bec22...55f
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #2 Skrevet 23. oktober 2016 Eh ja på en måte... Men det er bare min mor og mine søsken + deres partnere som kommer (inviterer heller ingen andre, vet ikke hvem det skulle vært. Er bare vandt til at det er de nærmeste som feirer sammen). egentlig er jeg ikke noe særlig på bursdagsfeiring men har funnet ut at hvis jeg ikke inviterer til kake en konkret dag og tidspunkt så kommer de likevel "en dag i nærheten av bursdagen" og da må jeg gjerne lage til kaffi og noe godt å spise på FIRE ganger istedenfor én felles Anonymous poster hash: 5828b...2f0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #3 Skrevet 23. oktober 2016 Ordner familiedelen selv, eksen ordner resten. Anonymous poster hash: 6f3d3...8f6
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #4 Skrevet 23. oktober 2016 Neeeei, ikke helt, men de siste 2 årene har jeg begynt å kjøpe gaver og kaker til meg selv. Har ingen nære venner eller familie. Anonymous poster hash: 45b84...fcf
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 23. oktober 2016 #5 Skrevet 23. oktober 2016 Ja-ha! Klart det Jeg elsker bursdager, og syns vitterlig jeg er like verdt å feire som hvem som helst andre
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #6 Skrevet 23. oktober 2016 Ab1 igjen... Om du mener for ungen (tenkte ikke på muligheten for det ): jeg ordner til hos meg, men pappan er selvsagt med også. Resten av familien hans bor for langt unna til å komme men de ville blitt invitert - ikke aktuelt med to adskilte bursdagsselskaper. Anonymous poster hash: 5828b...2f0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #8 Skrevet 23. oktober 2016 Ungene mine forventer at jeg feirer, så da gjør jeg det. Den nærmeste familie blir invitert på kake og kaffe en dag. Ut over det lager jeg til litt god frokost med varme rundstykker osv på selve dagen. Men det er jo litt for at ungene skal bli skjemt litt bort i dagens anledning. Anonymous poster hash: 73efb...b89
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 23. oktober 2016 #9 Skrevet 23. oktober 2016 Ab1 igjen... Om du mener for ungen (tenkte ikke på muligheten for det ): jeg ordner til hos meg, men pappan er selvsagt med også. Resten av familien hans bor for langt unna til å komme men de ville blitt invitert - ikke aktuelt med to adskilte bursdagsselskaper. Anonymous poster hash: 5828b...2f0 Heh, tenkte ikke på det jeg heller Ja, jeg ordner både barnebursdag og voksenselskap for ungene alene. Faren ordner voksenselskap på sin side. For min del kunne vi gjerne feiret sammen, men den ideen ble ikke så godt mottatt av far, desverre :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå