Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 Ett vennepar av oss som vi har god kontakt med giftet seg i alle hemmelighet med få gjester og vi fikk vite det via Facebook. Skal vi gi bryllupsgave selv om vi ikke var invitert i bryllupet? Forslag til hva vi kan gi? Anonymous poster hash: 3eb0b...e3e
It's all about me Skrevet 23. oktober 2016 #2 Skrevet 23. oktober 2016 (endret) Hadde gratulert men ikke kjøpt noen gave. Ved å velge det ene velger de bort det andre. Endret 23. oktober 2016 av It's all about me!
SerenaSparrow Skrevet 23. oktober 2016 #4 Skrevet 23. oktober 2016 Hadde ikke gitt gave.. enig med "its all about me!"
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #5 Skrevet 23. oktober 2016 Hadde gitt dem et gratulasjonskort og blomster jeg vet de liker. Bare som en koselig oppmerksomhet, men ikke gave nei. Hadde gått ut i fra at gjeste- og gavestyret var en av grunnene til at de giftet seg i all hemmelighet. Anonymous poster hash: fe9ec...76c
amandine Skrevet 23. oktober 2016 #6 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg hadde selvfølgelig kjøpt en gave om det var gode venner! Akkurat som jeg sender gaver til folk jeg liker når de feirer noe og jeg ikke er med dem. Bryllup skal feires!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå