Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 Oppfører seg som en blanding mellom treåring og tenåring om dagen! Her lukkes ørene igjen, og hun gir seg ikke på noen ting før hun blir båret på rommet. Da har både rolige forklaringsmamma og sure kjeftemamma spilt kortene sine. Hjelpes! Hvordan blir tenårene? 😑 Flere som har det slik om dagen? Anonymous poster hash: d1fd4...ec5
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #2 Skrevet 23. oktober 2016 Du er ikke alene. Blir gaaaal!!!! Får litt vondt av han, for han kommer ofte og ber om unnskyldning for oppførselen sin senere på dagen (uten at jeg har sagt noe). Tror det er mange tanker i hodet til disse små... Anonymous poster hash: c8a88...fc1
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #5 Skrevet 23. oktober 2016 Det er tøft å få omveltet hele livet. Først var det tryggheten i barnehagen, så en lang sommerferie og så skal de plutselig klare seg i en helt ny setting som heter skole og en som heter SFO. Barn har ikke samme erfaring ifht å takle så store forandringer i hverdagen som vi voksne har. MEN på den andre siden - er vi voksne så flinke til det da? Leser nok av sutreinnlegg på f.eks. siden her hvor stort sjokk det var å få barn i hus. Ser nok av dem som livet raser sammen for om det er omorganisering på jobb osv. Anonymous poster hash: 9a631...e61
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #6 Skrevet 23. oktober 2016 Kan trøste deg med at jeg har to som er lik din, og jeg river meg tidvis i håret. Anonymous poster hash: 6e991...188
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #7 Skrevet 23. oktober 2016 Hehe. 6-åringer er forskjellige! Min 6 åring er snill og kosete som dagen er lang og hører alltid på meg og pappaen. Jeg kunne faktisk ønske at han var litt mer "vanskelig", for han er slik med sine venner også. Han lar alltid andre bestemme og er ALDRI slem mot noen.... Anonymous poster hash: 946c5...61a
❤lille stjerne❤ Skrevet 23. oktober 2016 #8 Skrevet 23. oktober 2016 6 års alderen var en slitsom tid her også, total forvirring mellom å være stor og tøff, liten og usikker. Var frekk, nærtagende, hissig, sutrete, verdensmester og mammadalt på samme tid.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #9 Skrevet 23. oktober 2016 Helt likt her. Slamrer med dører som den fjortissen, svarer, holder for ørene etc etc. Håper det roer seg litt etter hvert... Anonymous poster hash: 26b7f...528
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå