Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 ...er når menn hevder at menn, i motsetning til kvinner, er attraktive lenge etter at de begynner å aldres. Jada, det finnes en og annen meget kjekk mann som har passert 50, der sølvstnket i tinningen og de litt mer markerte ansiktstrekkene bare understreker maskuliniteten. Men de aller fleste menn blir ikke sånn. De fleste menn er faktisk ikke så veldig attraktive som 30-åringer, og det hjelper på ingen måte å bli 50 eller 60! De fleste blir ikke modnbe, men gamle. Anonymous poster hash: 82282...f48
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #2 Skrevet 23. oktober 2016 ...er når menn hevder at menn, i motsetning til kvinner, er attraktive lenge etter at de begynner å aldres. Jada, det finnes en og annen meget kjekk mann som har passert 50, der sølvstnket i tinningen og de litt mer markerte ansiktstrekkene bare understreker maskuliniteten. Men de aller fleste menn blir ikke sånn. De fleste menn er faktisk ikke så veldig attraktive som 30-åringer, og det hjelper på ingen måte å bli 50 eller 60! De fleste blir ikke modnbe, men gamle. Anonymous poster hash: 82282...f48 30 var da tidlig å være uattraktiv Anonymous poster hash: eadf1...1bf
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #3 Skrevet 23. oktober 2016 Da jeg var 14 synes jeg menn på 23 var aaaalt for gamle og ikke kjekke. Da jeg var 23 synes jeg menn på 38 var aaaalt for gamle og ikke kjekke, mens guttunger på 14 ikke var helt greia lenger... Ser du hvor jeg vill? Anonymous poster hash: 1b66b...b68
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #4 Skrevet 23. oktober 2016 30 var da tidlig å være uattraktiv Anonymous poster hash: eadf1...1bf Noen mennesker er bare ikke særlig attraktive. Anonymous poster hash: 82282...f48
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #5 Skrevet 23. oktober 2016 Da jeg var 14 synes jeg menn på 23 var aaaalt for gamle og ikke kjekke. Da jeg var 23 synes jeg menn på 38 var aaaalt for gamle og ikke kjekke, mens guttunger på 14 ikke var helt greia lenger... Ser du hvor jeg vill? Anonymous poster hash: 1b66b...b68 Egentlig ikke. Da jeg var 14-15 syntes jeg enkelte menn mellom 40 og 50 var kjekke, men altfor gamle. De fleste på den alderen syntes jeg var gamle gubber. Nå er jeg 35, og synes enkelt menn mellom 40 og 50 er både kjekke og tiltrekkende, men de aller fleste menn i den alderen ser slitne og gamle ut. Jeg mener ikke å rakke ned på menn i sin alminnelighet, eller på alderdom. Det jeg reagerer på er menn som med stor selvsikkerhet konstaterer at selv om de en gang vil ha barn, er det ikke nødvendig å tenke på det selv om om de nærmer seg 30. Menn er attraktive så mye lenger enn kvinner, så de kan godt vente med barn til de er 50. De virker helt sikre på at de kommer til å være attraktive for fruktbare kvinner når de selv er 50. Poenget mitt er at de aller fleste menn på 50 nok ikke er det. Virker som om alle menn tror de kommer til å se ut som Dressmannmodeller når de runder 40. Anonymous poster hash: 82282...f48
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #6 Skrevet 23. oktober 2016 Må ikke ta fra menn denne illusjonen Jeg forstår likevel ikke helt at du ser så få attraktive menn. Og at menn begynner å bli mindre attraktive allerede når de er 30??? Da lurer jeg egentlig mest på hvilket miljø du vanker i, for jeg opplever ikke at det er slik. Menn er som kvinner, de eldes ulikt. Noen er heldigere med utseendet enn andre, noen ser ikke ut som unge og ender som fantastisk attraktive når de er over 40 og har fått modenheten i ansikt og kropp. Andre er flotte som unge og taper seg svært raskt. Men de fleste er vel et sted midt på treet og eldes gjennomsnittlig. Det eneste jeg legger merke til er at menn (og kvinner, forsåvidt) som holder seg i form, spiser sunt og er aktive, ikke røyker og ikke drikker for mye eldes mye saktere enn de som velger en mer usunn livsstil. Jeg så senest i går bilder av en jeg kjenner, han er ca. 53 år nå, og selv om jeg ser at han har blitt tydelig eldre de siste fem årene så er han utrolig flott, han kler rett og slett det å bli eldre, for det gir ham et nesten George Clooney-utseende. Min eks er 48 år nå, han er helt glatt i ansiktet enda, kropp som en 30-åring. Eksen før der er 44 år nå, kun smilerynker rundt øynene og fremdeles veldig flott. Og slik synes jeg det er med de fleste jeg kjenner eller kjenner til. Men fellesnevneren er nok at de også holder seg i form, spiser sunt og holder seg noenlunde i form. At menn kan få barn lenger enn kvinner, det er en kjennsgjerning. At menn generelt ikke bør vente så lenge, det er en annen sak, og det at mange gjør det tror jeg bunner i manglende kunnskap. De tror at svømmerne deres er like gode også når de blir eldre, men slik er det jo ikke. Når menn får litt mer kunnskap om hva også deres egen helse betyr for barns helse, da tror jeg vi vil se en endring, at flere vil forsøke å få barn tidligere. Anonymous poster hash: b74e8...c52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå