Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 Sitter en evighet på do og bare litt kommer ut. Hvordan skal jeg få fart på det? Spiser sviskeyoghurt, grovbrød, mye frukt og drikker vann, men det er ikke nok tydeligvis. Hva er deres beste tips? Er i 11. uke. Anonymous poster hash: e5313...562
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #2 Skrevet 23. oktober 2016 Duphalac/Lactulose på apoteket. Jeg måtte ta dette hver dag under siste graviditet. Helt trygt,ikke noe kroppen blir avhengig av. Det trekkes mer væske ut i tarmen så avføringen blir mykere. Anonymous poster hash: 79942...10f
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #3 Skrevet 23. oktober 2016 2 ss linfrø i et halvt glass vann. La stå til neste dag på kjøkkenbenken. Dette skal da bli en seig masse som du kan blande i jogurten din. Men det hun skriver over er sikkert mest effektiv Anonymous poster hash: 4c2dc...8a9
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #4 Skrevet 23. oktober 2016 Vi-siblin fra apoteket. Bland ut en måleskje i et glass juice, og drikk så et glass vann. Fikk råd om dette fra lege på gastro (?) på sykehuset, da jeg fikk STORE problemer med forstoppelse i svangerskap nummer én. Jeg gjorde dette HVER dag i svangerskap nummer to. Hadde ingen problemer med magen i det svangerskapet. Anonymous poster hash: 7ad79...824
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #5 Skrevet 23. oktober 2016 Reduser inntaket av kornprodukter eller kutt det ut en periode siden det er tungfordøyelig. Drikke rikelig væske. Spise fett til alle måltider. Anonymous poster hash: 13121...86b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå