Gå til innhold

Hva får dine barn til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lurer jeg på:)

Anonymous poster hash: e6c75...aee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yngste får masse lego, litt leker, og et

bake-dekorasjonssett og kanskje en gitar.

Mellomste er vi litt usikker på. Vil ikke gi henne dilldall av hår-sminke-neglelakk greier selv om det er det hun ønsker seg, siden hun er så ekstremt rotete av seg. Mulig det blir klær og en opplevelse av noe slag (tur på badeland etc)

Eldste får ps4-spill og noe annet smått.

Anonymous poster hash: 4be89...b2f

Skrevet

Klær

Sportsutstyr

Bilde til rommet

Turutstyr

Whisky

Anonymous poster hash: 23c3a...12a

Skrevet

Skøyter

Turutstyr

Møbler til dukkehus

Ullklær

Anonymous poster hash: e4419...4b2

Skrevet

Klær

Sportsutstyr

Bilde til rommet

Turutstyr

Whisky

Anonymous poster hash: 23c3a...12a

Whisky?

Anonymous poster hash: 588eb...b48

Skrevet

Eldste får en bærbar pc, aner ikke hva jeg skal kjøpe til hun yngste enda.

Anonymous poster hash: ee452...5c5

Skrevet

Tre kongler og en pose havregryn.

Anonymous poster hash: dd3af...f7c

Skrevet

8-14 år gamle, aner ikke hva en eneste av dem skal få :P

Anonymous poster hash: 0b4f4...0b9
Skrevet

Whisky?

Noen av oss har stor spredning i alder på barna våre. Her skiller det 12 år mellom yngste og eldste😁

Anonymous poster hash: c3be5...3c0

Skrevet

9 åringen får:

VR briller

Gitar

Labyrint spill

Lego

Sjakk

5 åringen får:

Gitar

Domino spill

Lego

Lekehund i bur med doktorsett

Skrevet

Tre kongler og en pose havregryn.

Anonymous poster hash: dd3af...f7c

Bortskjemte! Mine må dele på konglen.

Anonymous poster hash: 71e21...300

Skrevet

Minste tror hun ønsker seg penger. ipaden gikk istykker i sommer, iphonen synger på siste verset og pcn sendte hun akkurat inn for å få pengene igjen for den. Tredje gang den må på rep siden jul, så nå var hun lei. Så litt utifra hva hun kjøper for pengene fra pcn kommer ann på hva hun ønsker seg. Her i huset må de kjøpe seg slike ting selv, bare i fjor som faren slo på stortromma og kjøpt pc til de. Før har de ikke fått julegave, eller de har fått penger som han har samlet inn når de skal hjem. Så når de ikke ser de pengene mer, kan det ikke kalles for gave. Ei teknisk lita jente, som nå sitt uten noe nesten er vist krise.

Men hun ønsker seg mye overaskelser, det er vist det gøyest med hele julaften. Små gaver som hun ikke kan gjette hva er for noe. Det kan våre strikk, tyggis, ørdobber og igrunn hva som helst. Har handlet litt på nettet så det kommer noen overraskelsespakkr til henne. Husker ikke helt hva siden jeg har lagt ting i en boks etterhvert som jeg har kjøpt i hele år.

Hun andre ønsker seg nok klær og sminke så det blir nok en god blanding.

Hun ønsker seg ogsp overraskelser. De er like p det området der.

Anonymous poster hash: 51b8a...44b

Skrevet

har ingen pelling ennå

Skrevet

Cruise i Karibien.

Anonymous poster hash: 7e765...e8e

Skrevet

Whisky?

Noen har faktisk barn eldre enn 2 år. Til og med er de så ville at de har flere barn over mange år😳 Vi ga whisky til eldste når han fylte 20. Bare fordi det var lov🍺 Endatil har vi yngre barn.

Anonymous poster hash: f6269...0c9

Skrevet

Så langt har vi ikke tenkt ennå gitt. Har en på 2,5 og baby på 4 mnd til jul. Babyen får nok bare en liten oppmerksomhet. Toåringen har så mye leker at jeg ikke aner hva vi skal finne på. Har utrolig mye togbane, duplo, bøker og biler som er det han leker mest med. Mulig vi kjøper 1 leke og setter penger på konto. Blir uansett nok av gaver med stor familie. Julekalenderen hans er derimot straks ferdig.

Skrevet

5-åringen får årskort i Dyreparken, en barbiedukke til dukkehuset hun får til bursdagen neste uke og litt klær. 1-åringen vet jeg ikke helt enda, tenker litt utstyr til lekekjøkkenet, litt duplo og en litt større gave. Begge får pakkekalender med div småplukk i, eks hårspenner, strikk, aktiviteter o.l

Skrevet

Her får de Lundby dukkehus med møbler. Den lokale lekebutikken skal slutte å selge Lundby, og solgte alle dukkehus og møbler med 70 % avslag. Siden det var dukkehus jentene ønsket seg, var det bare å slå til.

Anonymous poster hash: da222...bb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...