Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 4 år, feber på 3 dagen. Fått utslett rundt munnen i dag, ikke merket det noen andre steder på kroppen. Hva kan dette være?har gått vannkopper i bhg, men ser ikke slik ut syns jeg. Anonymous poster hash: cc623...ea6
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #2 Skrevet 23. oktober 2016 4 år, feber på 3 dagen. Fått utslett rundt munnen i dag, ikke merket det noen andre steder på kroppen. Hva kan dette være?har gått vannkopper i bhg, men ser ikke slik ut syns jeg. Anonymous poster hash: cc623...ea6 Hun har hatt skarlagensfeber før, og det får man vel ikke 2 ganger? Anonymous poster hash: cc623...ea6
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #3 Skrevet 23. oktober 2016 Har hun blemmer og vondt inni munnen også? Hånd munn og fot sykdommen? Anonymous poster hash: ae31f...21d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #4 Skrevet 23. oktober 2016 Munn,hånd og fotsyke? Anonymous poster hash: cde1a...aa4
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #5 Skrevet 23. oktober 2016 Har hun blemmer og vondt inni munnen også? Hånd munn og fot sykdommen? Anonymous poster hash: ae31f...21d Ingenting inni munnen, hender, føtter. Og hun har hatt veldig høy feber. 40 i 3 dager. Anonymous poster hash: cc623...ea6
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #7 Skrevet 23. oktober 2016 4 år, feber på 3 dagen. Fått utslett rundt munnen i dag, ikke merket det noen andre steder på kroppen. Hva kan dette være?har gått vannkopper i bhg, men ser ikke slik ut syns jeg. Anonymous poster hash: cc623...ea6 Utslettet kan være pga feberen, varmeutslett. Kan se ut som fot/hånd/munn (inni munnen kommer utslettet som regel litt senere) og 3 barnesykdom. Man kan få skarlagensfeber flere ganger, men det er sjeldent. Med så høy feber over flere dager ville jeg tatt barnet til lege i morgen hvis det ikke er bedre. Anonymous poster hash: 3aeb1...1ab
LillePunk Skrevet 23. oktober 2016 #8 Skrevet 23. oktober 2016 5. barnesykdom er kjennetegnet med utslett rundt munn og så etterhvert på kroppen. Men kan og være 4. barnesykdom. Google barnesykdommene og se om du kjenner igjen fler symptomer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå