Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg har havna i dialemma. Jeg er betatt av to stk, og de er kompiser. Så forskjellige typer. Farlig dette men lyst på de begge... Anonymous poster hash: d8c74...6b1
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #2 Skrevet 23. oktober 2016 Vel, jeg tror ikke på monogami, så... jeg ville ha prøvd meg frem og sett hvordan det gikk. Anonymous poster hash: bede4...f4a
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #3 Skrevet 24. oktober 2016 Du som liker trenerne til ungen din? Jeg vil tro at du egentlig ikke er særlig interessert i noen av dem siden ingen av dem er mer tiltrekkende enn den andre. For deres skyld og for din skyld - finn noen andre. Vennskapet mellom kompisene kan bli ødelagt. Og i tillegg risikerer du at de finner ut at du flørter med begge to, og da vil du mest av alt ødelegge for deg selv. Anonymous poster hash: 6b6da...672
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #4 Skrevet 24. oktober 2016 Du som liker trenerne til ungen din? Jeg vil tro at du egentlig ikke er særlig interessert i noen av dem siden ingen av dem er mer tiltrekkende enn den andre. For deres skyld og for din skyld - finn noen andre. Vennskapet mellom kompisene kan bli ødelagt. Og i tillegg risikerer du at de finner ut at du flørter med begge to, og da vil du mest av alt ødelegge for deg selv. Anonymous poster hash: 6b6da...672 Var sammen med de i går på konkurranse. Han ene gir meg en skikkelig klem og sier til barnet mitt: "Greit at jeg tar med meg moren din hjem til meg eller?" Og gir meg kjempe kyss på kinnet. Han andre sto like ved og så ga han meg en klem og tok rundt meg. Ble invitert hjem til han første i går etter konkurransen med mitt barn, hans barn og han andre men takket nei. Liker de begge men på forskjellige måter. Anonymous poster hash: d8c74...6b1
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #5 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg har havna i dialemma. Jeg er betatt av to stk, og de er kompiser. Så forskjellige typer. Farlig dette men lyst på de begge... Anonymous poster hash: d8c74...6b1 Er det fotballtrenerene igjen? Anonymous poster hash: 1fb75...889
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #6 Skrevet 24. oktober 2016 Er det fotballtrenerene igjen? Anonymous poster hash: 1fb75...889 Nei ikke fotballtrener Anonymous poster hash: d8c74...6b1
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #7 Skrevet 24. oktober 2016 Nei ikke fotballtrener Anonymous poster hash: d8c74...6b1 Ok, men trenerene til sønnen din i hvert fall. Hadde du ikke noe på gang med den stille da? Anonymous poster hash: 1fb75...889
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 24. oktober 2016 #8 Skrevet 24. oktober 2016 Hm, det hele høres merkelig ut. En snodig ting å si til et barn.....
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #9 Skrevet 24. oktober 2016 Ok, men trenerene til sønnen din i hvert fall. Hadde du ikke noe på gang med den stille da? Anonymous poster hash: 1fb75...889 Nei har egentlig ikke noe på gang med noen av de. Jeg liker de begge veldig godt, og de flørter en del. Men han ene er veldig fysisk og på IRL og stille på nett, men han andre er stille irl men veldig på på nett. Jeg er så forvirra for vet ikke om det bare er spill eller ikke fra deres side Anonymous poster hash: d8c74...6b1
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #10 Skrevet 24. oktober 2016 Hm, det hele høres merkelig ut. En snodig ting å si til et barn..... Ja tenkt litt på det. Ble nok oppfattet som en form for spøk Anonymous poster hash: d8c74...6b1
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 24. oktober 2016 #11 Skrevet 24. oktober 2016 Ja tenkt litt på det. Ble nok oppfattet som en form for spøk Anonymous poster hash: d8c74...6b1 En dårlig spøk synes jeg. Hadde følt det ubehagelig om treneren til min unge skulle sagt sånt.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #12 Skrevet 24. oktober 2016 Anonym bruker, on 24 Oct 2016 - 13:30, said: Nei har egentlig ikke noe på gang med noen av de. Jeg liker de begge veldig godt, og de flørter en del. Men han ene er veldig fysisk og på IRL og stille på nett, men han andre er stille irl men veldig på på nett. Jeg er så forvirra for vet ikke om det bare er spill eller ikke fra deres side Anonymous poster hash: d8c74...6b1 Jeg ville ha roet meg litt. Driver du og flørter med begge to, åpenlyst? Kan virke som det er et spill da.... Anonymous poster hash: 4563e...850
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #13 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg ville ha roet meg litt. Driver du og flørter med begge to, åpenlyst? Kan virke som det er et spill da.... Anonymous poster hash: 4563e...850 Nei jeg føler ikke at jeg flørter. Oppfører meg normalt rundt de. Men jeg vet ikke altså Anonymous poster hash: d8c74...6b1
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #14 Skrevet 24. oktober 2016 Var sammen med de i går på konkurranse. Han ene gir meg en skikkelig klem og sier til barnet mitt: "Greit at jeg tar med meg moren din hjem til meg eller?" Og gir meg kjempe kyss på kinnet. Han andre sto like ved og så ga han meg en klem og tok rundt meg. Ble invitert hjem til han første i går etter konkurransen med mitt barn, hans barn og han andre men takket nei. Liker de begge men på forskjellige måter. Anonymous poster hash: d8c74...6b1 Av de to så får jeg inntrykk av at den første er jegeren som er ute etter å jakte og legge ned et bytte. Han andre virker mer oppriktig interessert ut fra hva han har skrevet til deg. Du liker begge to, men på forskjellige måter... gå da heller for en mann som har det du liker hos begge. Jeg synes det er veldig pussig at den første velger å flørte så åpenlyst fremfor din sønn - for det han sa til din sønn er en form for flørting. Samtidig setter det sønnen din i en håpløs situasjon - hva skulle han si? Nei, jeg vil ikke at du skal ta mamma med hjem? Så sønnen din hadde ikke noe annet valg enn å si ja. For hva om han hadde sagt nei? Da kunne han risikere å bli dårligere behandlet på treningen. Og at du da tok med deg sønnen din hjem til denne mannen var dårlig dømmekraft. Hold deg unna en stund, jeg tror ikke du egentlig er interessert nok i noen av dem, men nyter oppmerksomheten. Jeg har mye mer sans for han som går mer forsiktig frem og ikke tvinger seg til "godvilje" hos sønnen din. Anonymous poster hash: 6b6da...672
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #15 Skrevet 24. oktober 2016 Av de to så får jeg inntrykk av at den første er jegeren som er ute etter å jakte og legge ned et bytte. Han andre virker mer oppriktig interessert ut fra hva han har skrevet til deg. Du liker begge to, men på forskjellige måter... gå da heller for en mann som har det du liker hos begge. Jeg synes det er veldig pussig at den første velger å flørte så åpenlyst fremfor din sønn - for det han sa til din sønn er en form for flørting. Samtidig setter det sønnen din i en håpløs situasjon - hva skulle han si? Nei, jeg vil ikke at du skal ta mamma med hjem? Så sønnen din hadde ikke noe annet valg enn å si ja. For hva om han hadde sagt nei? Da kunne han risikere å bli dårligere behandlet på treningen. Og at du da tok med deg sønnen din hjem til denne mannen var dårlig dømmekraft. Hold deg unna en stund, jeg tror ikke du egentlig er interessert nok i noen av dem, men nyter oppmerksomheten. Jeg har mye mer sans for han som går mer forsiktig frem og ikke tvinger seg til "godvilje" hos sønnen din. Anonymous poster hash: 6b6da...672 Vi ble ikke med de hjem altså. Fikk spørsmål men takket nei. Ja var merkelig spørsmål. Uff vet liksom ikke, begge får hjertet til å slå fortere når jeg er rundt de.... Anonymous poster hash: d8c74...6b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå