Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg ble motivert av innlegget der flere var ferdige med julegavene, og kunne tenkt meg å kjøpe noen på nett nå. Med feber er fantasien dårlig. Hva kjøper dere til de forskjellige? Anonymous poster hash: fc530...2f2
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #2 Skrevet 23. oktober 2016 Til bestemor https://www.aschehoug.no/nettbutikk/gaven-aco.html Til bestefar: Kalender for 2017 med bilder av ungene, det ønsker han seg hvert år Til tantebarna mellom 2 og 5 år: Pysj med favorittfuguren på (bl.a sabeltann) og en barnebok kjøpt på salg (som likevel kan byttes etter jul om de har den fra før Til tantebarn mellom 3 og 14 år: Gavekort på kino pakket inn sammen med en sjokoladenisse Til mannens bror: Vin og flakslodd Til min søster: Alpakka skjerf og en gavepakke med dusjsåpe og bodylotion Anonymous poster hash: b49ea...5b3
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #3 Skrevet 23. oktober 2016 Hjemmestrikket mariusvotter til mine tanter og onkler,to voksne søskenbarn med mann og venninne. To barn 3 og 5 år får fleecesett kjøpt på tilbud. Kalender til mine foreldre pluss noe ekstra. Oldeforeldre får fotohefte av året som har gått. En gamle tante får hudpleieprodukter. Anonymous poster hash: 5ac53...39e
februarprins2013 Skrevet 23. oktober 2016 #4 Skrevet 23. oktober 2016 de jeg har kjøpt til nå er : mamma : sko og smykke pappa : jakke, lue/skjerf og vinterstøvler alle barna uten tenåringene som skal få penger, min sønn og Niese har jeg kjøpt klær til og ene barnet får filmer et vennepar får filmer et annet vennepar får biletter til en hockeykamp vi skal gå på sammen har igjen : en onkel : han får vin en tante : en bok bror og svigerrinne : ingen aning ennå Bestefaren min : sjokolade en onkel : sjokolade sønnen min aner jeg ikke hva skal få ennå Niesen min : vet ikke ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå