Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #1 Skrevet 22. oktober 2016 Når vi kjører bil hender det at vi gjør en tabbe som kan gjøre sindre bilister irriterte og som kan gjøre at det oppstår farlige situasjoner. Hvordan går man da signalisert "unnskyld"? "Takk" og "idiot" er enkelt å mime, men hva er standard for "unnskyld". Anonymous poster hash: 7ec18...21f
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #2 Skrevet 22. oktober 2016 Hvis dette er noe som skjer deg/dere ofte, så ville jeg vært mest bekymret for dette. Ellers tenker jeg at man normalt ikke skal kommunisere med tegnspråk med andre bilister - så la være. Om det akkurat har vært en farlig situasjon så trenger både dere og den andre sjåføren å få tilbake oppmerksomheten på veien og trafikkbildet, ikke kommunisere med hverandre! Slutt å mime "takk" og "idiot" også! Kjør mer forsiktig. Anonymous poster hash: 495ea...e81
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #3 Skrevet 22. oktober 2016 Smil og trekk på skuldrene. De skjønner jo at du har gjort en feil. Å mime "idiot" er ellers ikke noe du bør fortsette med.... Anonymous poster hash: 32d93...2f8
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #4 Skrevet 23. oktober 2016 Smilt og løftet hånden litt avvergenede? Litt som stopp Anonymous poster hash: e1058...485
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #5 Skrevet 23. oktober 2016 Hvis dette er noe som skjer deg/dere ofte, så ville jeg vært mest bekymret for dette. Ellers tenker jeg at man normalt ikke skal kommunisere med tegnspråk med andre bilister - så la være. Om det akkurat har vært en farlig situasjon så trenger både dere og den andre sjåføren å få tilbake oppmerksomheten på veien og trafikkbildet, ikke kommunisere med hverandre! Slutt å mime "takk" og "idiot" også! Kjør mer forsiktig. Anonymous poster hash: 495ea...e81 Hvordan mimer man idiot? Anonymous poster hash: dc7a3...48b
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #6 Skrevet 23. oktober 2016 Høres ut som dere trenger noen flere kjøretimer. Veldig skummelt med slike som dere. Anonymous poster hash: a34a9...a30
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #7 Skrevet 23. oktober 2016 Det skjer jo ikke ofte. Jeg har kjørt bil i 25 år uten hverken å krasje med noen eller noe, eller å kjøre i grøfta, men jeg opplever jo noen ganger å gjøre noe galt som kan føre til at andre blir hindret eller liknende. Det kan være en ting som å komme borti hornet, bruke vindusspyleveske når jeg har en syklist på siden, være for sen til å skifte fil slik at noen er greie og slipper meg inn osv. Jeg ville vært mer bekymret for dem som tror de bestandig oppfører seg korrekt i trafikken enn de som innrømmer å kunne gjøre feil. Jeg mimer heller ikke idiot, men jeg har sett det. Anonymous poster hash: 7ec18...21f
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #8 Skrevet 23. oktober 2016 Hvordan mimer man idiot? Anonymous poster hash: dc7a3...48b Man ager sånn ape-ansikt Anonymous poster hash: 4e2f4...78b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå