Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #1 Skrevet 22. oktober 2016 Jeg har hatt yahoo-mail privat i mange år. Har egen jobbmail, men bruker yahoo-mailen en god del også, så er ganske avhengig av at det fungerer... På pc-en fungerer alt som det skal altså, så er ikke helt krise, men de siste to ukene har ingenting fungert på tlf... Ingenting hverken inn eller ut, og flere ganger i timen "plinger" det inn beskjed om at noen forsøker å logge seg på, men at påloggingsforsøket var mislykket... Hva i huleste er dette??? En mulig forklaring er at mitt ene barn fikk seg tlf for ikke lenge siden. Hun har plutselig fått opp mail-ikon på skjermen og kan gå inn på min mail. Uten at jeg har lagt til noe. Hun er bare 10 år, og er selvsagt totalt uinteressert i dette, men jeg klarer ikke å ta det bort (er ingen kløpper hverken på data eller tlf.. ) Hun kan selvsagt ha trykket på noe, men disse beskjedene kommer både dag og natt, og da sover hun jo.... Selv om hun jo har begrenset bruk av tlf sin er jeg jo også litt bekymret for at andre skal gå inn der.. Har lett etter kontaktinformasjon til Yahoo, men har ikke funnet noe enda... Har ikke noe sensitivt på mail pr i dag, men det er jo skummelt om noen er ute etter å misbruke det på noen måte. Blir dessuten smågal av den plinginga til alle døgnets tider.. Er det noen som skjønner mer enn meg her så blir jeg kjempeglad ;-) Nå har jeg jo allerede avslørt hvor hjelpesløs jeg er ift slikt, så da ber jeg ydmykt om hjelp hvis noen av dere har litt mer peiling :-) Anonymous poster hash: 8cb3d...552
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #2 Skrevet 22. oktober 2016 Så rart. Ville ihvertfall endret passordet og slettet den appen på datterens telefon. Anonymous poster hash: 62cc7...bcf
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #3 Skrevet 22. oktober 2016 Vet ikke om dette er noe hjelp, men jeg hadde noe lignende. Jeg har iPhone, og hadde lenge mannens Facebook-app inne på min tlf. Det var fordi han kjøpte telefon og iPad samtidig, og senere iPhone til meg. Så min såkalte Apple-ID var ikke lagt inn. Telefonen min lå inne med hans Apple-ID. Dermed ble alle bilder han tok, oppdatert til min mobil og vår felles iPad. Hans Facebook-app var lagt inn, men min epost. Og så videre. Man må aktivt gå inn og endre identitet på hver enhet (telefon eller pad.) Anonymous poster hash: b0feb...055
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå