Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #1 Skrevet 22. oktober 2016 Slo meg skikkelig over alt. Men værste: jeg tissa på meg!!!! Slo bakhodet også og har vondt i hodet, ble så redd for at jeg hade ødelagt meg skikkelig.. Syns syndt på meg sjøl 😔 Anonymous poster hash: cec40...673
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #2 Skrevet 22. oktober 2016 Bor du sammen med noen? I så fall, få han/henne til å vekke deg noen ganger i natt mtp. ev. hjernerystelse. Ikke sitt på data/se tv hvis du har for mye hodesmerter, i tilfelle hjernerystelse. Bor du alene kan det være lurt å ta en telefon til legevakten bare for å være sikker. F.eks. kan det at du tisset på deg bare være av overraskelsen/sjokket med fallet, eller det kan være noe med ryggen din. Ta en telefon til legevakten om du bor alene. God bedring Anonymous poster hash: 572b4...a53
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #3 Skrevet 22. oktober 2016 Besvimte du? Jeg opplevde det samme da jeg ble påkjørt av en bil, men da var jeg ute noen minutter. Anonymous poster hash: 3d49c...c10
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #4 Skrevet 22. oktober 2016 Besvimte du? Jeg opplevde det samme da jeg ble påkjørt av en bil, men da var jeg ute noen minutter. Anonymous poster hash: 3d49c...c10 Ikke noen minutter, noen sekunder. Anonymous poster hash: 3d49c...c10
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #5 Skrevet 22. oktober 2016 Besvimte du? Jeg opplevde det samme da jeg ble påkjørt av en bil, men da var jeg ute noen minutter. Anonymous poster hash: 3d49c...c10 Nei, besvimte ikke. Takk for svar begge to. Jeg er ikke alene, mannen min er her. Han ble mest irritert, og sikkert derfor jeg syns ekstra synd i meg selv.. Men han ble nok redd han også.. Føler meg bedre nå. Tror jeg fikk litt sjokk.. ikke vondt i hodet heller nå. Men skal sette klokka på ringing. Takk 🤗 Anonymous poster hash: cec40...673
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #6 Skrevet 22. oktober 2016 Hvis du mistet kontrollen på blæra så kan det fint hende du besvimte selvom om du ikke nødvendigvis registrerte det. Få mannen til å vekke deg hver 3.time i natt, samme hvor sur han er Anonymous poster hash: 19bdc...ac1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå