Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #1 Skrevet 22. oktober 2016 ? Anonymous poster hash: e7c50...a95
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #2 Skrevet 22. oktober 2016 Nei, for den har ikke vært. Men de hadde selvsagt kommet. Like selvsagt som mine foreldre kom i begravelse til min manns besteforeldre, og min fars bror reiste på tvers av landet for begravelsen til min mors far. Anonymous poster hash: 64f0a...304
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #3 Skrevet 22. oktober 2016 Ja. Jeg syns egentlig det var rart. Jeg kommer fra et annet sted og pga sykdom kom ikke mine foreldre på besøk til oss før mor døde. Min svigermor hadde aldri møtt min mor, men hun kom i begravelsen. Jeg forstår tanken i at hun ville støtte meg, men ble litt rart når dette var første møte med min familie. Anonymous poster hash: 90df3...2af
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #4 Skrevet 22. oktober 2016 Nei, ikke i min mors begravelse. Men vi hadde bare vært et par i noen mnd, bodde på en annen kant av landet og de hadde aldri møtt hverandre. Jeg hadde kun møtt svigerforeldrene mine 1 gang. Hadde det vært i dag, hadde de reist for å være med i begravelsen. Det samme vil de nok gjøre i min fars begravelse så sant helsen er god nok når den dagen kommer. Anonymous poster hash: 8f975...f96
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #5 Skrevet 22. oktober 2016 Ja. De kom ikke begge. Kjente de ikke super-godt, men det var ikke det viktigste i den sammenhengen. Anonymous poster hash: 51a83...5ae
Gjest Skrevet 22. oktober 2016 #6 Skrevet 22. oktober 2016 Mine exsvigers har vært i begravelsen til bestemødrene mine. Og foreldrene mine lever ennå.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #7 Skrevet 22. oktober 2016 Var nylig i begravelse til min svigermor, men mine foreldre hadde desverre ikke mulighet til å komme pga jobb og avstand. Anonymous poster hash: 0569a...0db
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #8 Skrevet 22. oktober 2016 Ja, begge mine svigerforeldre kom i min fars begravelse. Veldig fint gjort, det var noen timers reise og svigerfar måtte ta fri fra jobb. Satte veldig pris på at de kom! Anonymous poster hash: ec14e...b75
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #9 Skrevet 22. oktober 2016 Ja Anonymous poster hash: eb459...458
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #11 Skrevet 22. oktober 2016 Ja, begge kom. De bodde på hotell og hjalp med ungene våre. De er helt fantastiske. Anonymous poster hash: 331ae...580
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #12 Skrevet 22. oktober 2016 Nei. De kommer ikke i deres, så hvorfor skal de komme i deres? Det er jo bare sunn fornuft. Anonymous poster hash: 8aa47...517
Mamma_til_2 Skrevet 22. oktober 2016 #13 Skrevet 22. oktober 2016 Ja begge to var i min mors og bestemors begravelse.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #14 Skrevet 22. oktober 2016 Mine foreldre stilte i begravelsen til min svigerfar og svigermor og svogerene kom i begravelsen til mine foreldre. Da min siste gjenlevende besteforeldre gikk bort stilte svogerene siden svigermor var for syk. Hun ringte å spurte om det var greit. Faktisk stilte nesten alle søkene mine med noen fra svigerfamilien i alle begravelsene. Kanskje det bare er vanlig her vi bor. Anonymous poster hash: 7e044...fc3
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #15 Skrevet 22. oktober 2016 Har heldigvis mine foreldre her, men vet at svigers hadde kommet, og også motsatt. De gir hverandre julegaver og gratulerer hverandre med dagen også. Anonymous poster hash: 9412b...73c
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #16 Skrevet 22. oktober 2016 Hele min manns nærmeste familie kom i pappas begravelse. Anonymous poster hash: 9369c...606
3 i april Skrevet 22. oktober 2016 #17 Skrevet 22. oktober 2016 Mamma og pappa kom I begravelsen til min svigerfar når han døde for noen år tilbake. Begge mine foreldre er I livet. Men ja jeg vet at svigermor hadde kommet og at hun ville stilt 100% opp for meg. Hun er verdens beste svigermor ❤ veldig snill, omtenksom og stiler ALLTID opp 100 % om det er noe. Det samme var svigerfar, en fantastisk mann ❤
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #18 Skrevet 22. oktober 2016 Omvendt. Mine foreldre Kim i min svigerfars begravelse. Anonymous poster hash: 4aef6...9a4
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #19 Skrevet 22. oktober 2016 SELVFØLGELIG...... ut av respekt og støtte til meg og min mann. Og ut av respekt for den som er død. De er ikke godt kjent, men har da møttes i div sammenhengerni årenes løp. Rart spørsmål synes jeg. Anonymous poster hash: 33e6c...fe7
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #20 Skrevet 22. oktober 2016 Ja, de kom i pappas begravelse. Anonymous poster hash: 9958a...f5c
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #21 Skrevet 22. oktober 2016 Mine foreldre er ikke døde, men min ex svigermor kom i min farmors begravelse. Lurer på om hun var i min grantates begravelse også, litt usikker men lurer på det. Selv om forholdet til min ex svigerfamilie er litt anstrengt, stiller vi opp ikke minst for å vise ungene at vi er en familie selv om vi ikke er en a4 familie lengre. Jeg kom i begravelsen til min ex manns bestefar. Min exmann ville ikke ha meg der, men ungene ville ha meg med om ikke ville de ikke gå. Så jeg snakket med enken og spurte henne om det var greit, for trøbbel ønsket jeg ikke å gi henne. Hun ville jeg skulle komme og ble invitert på etterselskapet. Av hensyn til min exmann tok jeg på meg litt ryddejobb slik at jeg forsvant litt i bakgrunnen. Han har i ettkant sagt det var hyggelig jeg kom, for han skjønt den dagen at han ikke var i stand til å vøre der for ungene. Jeg var i bakgrunnen for å kunne svare ungen når det var noe de lurte på. En begravelse gir ofte mange spm. Min svigermor har ikek vært i begravelser til noen i min familie og hun kommer heller ikke til å komme i noen, såfremt det ikke er min mann eller min manns barn. Og min mann håper igrunn hun er blitt så dement at hun ikke kan delta om så skulle skje, for hun eier ikke sosiale antenne så slike anledninger er slitsomme. Vi hadde konfirmasjon til min manns barn i våres og da kom konfirmanten til meg og spurte om jeg klarte å lure bestemor hjem for hun syns ikke det var hyggelig når hun var der. Jeg fikk lurt henne hjem og min mann ble helt forferdet da han skjønte hva som foregikk, helt til jeg sa hvem som hadde spurt meg om jeg kunne prøve å få henne hjem. Skal vel sies at ungene må dras med til henne noen få ganger i året og da mener jeg dra, for de vil ikke være hos henne. Og annen hver jul som hun er her, så sier de: endelig starter julaften når hun går ut døra. Så folk er forksjellige, og desverre er ikke alle familier glansbilder selv om en prøver å gjøre det best mulige for alle. Anonymous poster hash: a5c12...4c9
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #22 Skrevet 23. oktober 2016 Ja (selvsagt). Anonymous poster hash: 9a6cc...616
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2016 #23 Skrevet 23. oktober 2016 Synes det er en selvfølge. Mine foreldre er heldigvis i live, men de kom i min (daværende) svigermors begravelse. Langt unna var det også. Anonymous poster hash: fc7bd...f33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå