Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #1 Skrevet 22. oktober 2016 Begravelse til oldemoren sin (som hun så en gang i året, men ofte på facetime og tlf samtaler). Det er litt lang flytur og blir dagstur. Har skrevet om dette før, beklager. Finner bare ikke ut hva som er best. Ta med henne på en stresset tur for et par timer i begravelse eller la henne være hjemme. Hun så henne ikke ofte og tipper hun ikke vil savne det å si hade på den måten.... men vet ikke? Hjelp Anonymous poster hash: 8d496...a50
.Lillemy. Skrevet 22. oktober 2016 #2 Skrevet 22. oktober 2016 Eg tenker at du kjenner ditt barn best, følg magefølelsen din. Yngste barnet mitt er 4år nå og jeg hadde ikke tatt han med i det tilfellet, men det er fordi han har diagnose og er mer mentalt som en 2-3åring. Han har ingen begrep om døden enda og dette hadde bare blitt stress for han. Min bestefar døde når eldste var 4år, men han var ikke med i begravelsen, siden mine besteforeldre bodde i utlandet og de hadde minimalt med kontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå