Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #1 Skrevet 22. oktober 2016 Jeg føler meg som en dritt..!! Tør nesten ikke skrive det engang.. hender det dere ser på andre (enn deres partner) og synes han/hun(?) ser bra ut? Det irriterer meg så sykt, men jeg har opplevd det. Får så dårlig samvittighet, er ikke noe jeg kan noe for i det hele tatt! Hater det. Unngår vedkommende. Hva er det som gjør at det skjer egentlig? Var sosial tilstelning med ungene idag og der var den personen og jeg rødmet og skydde banen så godt jeg kunne.. :( Anonymous poster hash: 4dd3e...f32
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #2 Skrevet 22. oktober 2016 Du er betatt av en annen mann, det kan skje alle som er i langvarige forhold. Er ikke noe galt i deg så lenge du ikke gjør noe bak din manns rygg. Anonymous poster hash: 15cac...2f9
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #3 Skrevet 22. oktober 2016 Du er betatt av en annen mann, det kan skje alle som er i langvarige forhold. Er ikke noe galt i deg så lenge du ikke gjør noe bak din manns rygg. Anonymous poster hash: 15cac...2f9 Men hvordan kan det bare skje, liksom? Føler jeg gjør noe galt bare ved å være den jeg er. Kommer ikke til å skje noe, garantert, men jeg synes det er ubehagelig. Det har ikke skjedd noe som skulle kunne få meg til å bli det engang. Anonymous poster hash: 4dd3e...f32
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #4 Skrevet 22. oktober 2016 Men hvordan kan det bare skje, liksom? Føler jeg gjør noe galt bare ved å være den jeg er. Kommer ikke til å skje noe, garantert, men jeg synes det er ubehagelig. Det har ikke skjedd noe som skulle kunne få meg til å bli det engang. Anonymous poster hash: 4dd3e...f32 Hva i all dager er galt med det? Det finnes da vakre mennesker over alt, kvinner og menn! Skal du gjemme deg i en hule eller stikke ut øynene dine, da? Det er lov å se på andre og tiltrekkes/synes de er pene, flotte, vakre, snille. Hvis du ikke synes godt om andre, er du ikke et menneske med følelser og sanser. Anonymous poster hash: 8b371...f3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå