Gå til innhold

Herpes der nede, jeg er så ulykkelig....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen flere her som har herpes der nede? Jeg har hatt diagnosen en stund, men klarer liksom ikke å slå meg til ro med det. De fysiske plagene er ikke det verste, men jeg sliter veldig psykisk med dette, og føler at jeg aldri kommer til å bli glad igjen, eller finne meg en mann som kan akseptere at jeg har herpes. Noen som har erfaring? Føler at jeg ikke har noen jeg kan snakke med om dette. 

Anonymous poster hash: 89742...7f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør finne deg en mann som også har herpes. Det er nok av de - og de kan jo være knakenes kjekke karer på andre områder, men single av samme grunn som deg!

Anonymous poster hash: f1d2a...a99

Skrevet

Du bør finne deg en mann som også har herpes. Det er nok av de - og de kan jo være knakenes kjekke karer på andre områder, men single av samme grunn som deg!

Kari ute på byen: hei! Jeg heter Kari, har du herpes ? Pål: ja. Kari: JES la oss være sammen. ....

Anonymous poster hash: 60eb4...d2b

Skrevet

Vær ærlig med ny partner når sex blir et tema.

Fikk selv herpes etter voldtekt da jeg var 17.

Har utbrudd to ganger i året.

Har aldri smittet partnere. Ikke en gang mannen mim gjennom 10 år.

Anonymous poster hash: 4cb60...1d2

Skrevet

Kari ute på byen: hei! Jeg heter Kari, har du herpes ? Pål: ja. Kari: JES la oss være sammen. ....

Anonymous poster hash: 60eb4...d2b

Ja, akkurat sånn...

Skrevet

Takk for et ordentlig svar. :) Hvordan fortalte du det til mannen din, og hvordan tok han det?

Anonymous poster hash: 89742...7f2

Skrevet

En venninne av meg er sammen med kjæresten sin pga hun tror hun ikke kan få noen andre. Hun ble smittet da hun var utro og hun smittet kjæresten sin videre. De bodde fra hverandre lenge (langdistanse) og han hadde vært utro han også.. det forholdet der er så usunt og trist. Det er så tydelig at hun ikke vil ha han. Men hun har bare slått seg til ro med fyren fordi hun tror det er hennes e este sjanse til å gifte seg og få barn i fremtiden.. utrolig trist egentlig.. du finner deg i hvert fall ikke en mann om du tror det ikke går! Gjør som en over her sa, vær ærlig om det når det kommer til sex, trenger ikke nevne noe før det. Det går an å starte et forhold på noe annet enn et one night stand. Min mann sier han ikke hadde "brydd seg" om det viste seg jeg hadde hiv eller noe. Da måtte vi bare levd med det. Nå er vi heldigvis friske begge to men vil bare si det fins skikkelige folk som blir glad i en for den man er, og ser forbi eventuelle sykdommer

Anonymous poster hash: 6cf7f...531

Skrevet

Har dere sex uten kondom? Jeg tør ikke ha sex med min partner uten kondom..

Anonymous poster hash: 1e410...47a

Skrevet

Har flere venninner med Herpes og de har alle funnet seg flotte gode menn :) men vær ærlig.

Fant selv en mann med herpes, han var ærlig og vi er forsiktige :) gått 6 år og jeg er enda ikke smittet (bank i bordet)

Anonymous poster hash: 76136...54f

Skrevet

Dere er vel klar over hvor stor forekomsten av herpes er i befolkningen? Herlighet for en overdramatisering. Flere med herpes en influensa.

Anonymous poster hash: f0640...130

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...