Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #1 Skrevet 22. oktober 2016 Hvilke kaker er populære hos "de fleste" og hva bør jeg ha? Jeg vet at jeg "må" ha sjokoladekake for jeg vet mange i familien liker det svært godt, men ellers er jeg rett og slett svært fantasiløs.. Noe som du synes bør være tilstede i en bursdag? Det blir ikke så mange personer, ca 12-14 stykker. 4 av dem er barn. Én ting jeg ønsker å lage er noen kjeks som jeg stikker ut i en morsom form og pynter (til ære for bursdagsbarnet), men hva slags kjeks er godt for de fleste? Jeg kan stort sett ikke smake på det jeg lager (allergisk), så må stole på samboeren min sin vurdering Og da er det greit å ha et utgangspunkt i at det er noe "de fleste liker". Anonymous poster hash: 79470...479
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #2 Skrevet 22. oktober 2016 I vår familie er det et must med en kremkake og en sjokoladekake ihvertfall. Jeg pleier å lage tradisjonell bløtkake med eller uten marsipanlokk, mens mamma som regel lager verdens beste når det er bursdag der, men det må være en kake med krem på bordet når det er bursdag Her er barna så store at de har egne meninger om hva som skal serveres da, så her er det aldri bursdag uten muffins. De vil ha vanlige lyse muffins med melis og kakestrøssel på. Om du vil bake kjeks og stikke ut figurer er vaniljekjeks fint å bake. Jeg har laget disse og de er gode http://www.detsoteliv.no/oppskrift/decorated-sugar-cookies Anonymous poster hash: db7a7...f02
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #3 Skrevet 22. oktober 2016 Ostekake er alltid en favoritt hos oss. Sist laget jeg denne: http://www.detsoteliv.no/oppskrift/bringebaerdrom-med-kokos Alt ble spist opp! Anonymous poster hash: 79e7f...600
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #4 Skrevet 22. oktober 2016 Pavola+ sjokolade med smørkrem . + cupkake om det kommer barn. Anonymous poster hash: 35ced...caf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå