Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #1 Skrevet 22. oktober 2016 Takk for at det går andre veien rundt også. Var i ett dårlig forhold i 25år ante ikke at ett forhold kunne være på denne måten. Håper fler opplever. Måtte bare dele. Anonymous poster hash: 04d66...27e
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #2 Skrevet 22. oktober 2016 Både jeg og samboeren har også denne aha-opplevelsen nå. At det kan være slik. Vi har vært sammen i fire år og det føles bare så rett og vi blir mer og mer glade i hverandre enda. Det er helt sprøtt. Anonymous poster hash: 5177a...120
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #3 Skrevet 22. oktober 2016 Så flott å høre om dere begge to Hvordan møttes dere? (singel og ønsker meg riktig mann) Anonymous poster hash: f9eff...a29
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #4 Skrevet 22. oktober 2016 Så flott å høre om dere begge to Hvordan møttes dere? (singel og ønsker meg riktig mann) Anonymous poster hash: f9eff...a29 Ute på byen. Han jobber der. Kjent hverandre ca 1.5 år før vi ble sammen. Beste er at han går så godt med barna. Hi Anonymous poster hash: 04d66...27e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå