Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #1 Skrevet 22. oktober 2016 Holdt på å fike til han med avisen! Sto opp med tre barn kl 7.30. Sent til minste å være. Har ryddet kjøkken, vasket to maskiner klær og brettet et tonn rene. Og selvsagt laget frokost ++ Så står han opp kl 11. Minste sitter i stolen sin på kjøkkenet og spiser banan mens jeg bretter klær. Hun har lekt litt og tegnet litt og selvfølgelig kastet alt på golvet etterhvert. Så sier han hei til minste, kikker under stolen hennes og sier: se nå til å rydde litt opp her 👿👿😠 Sikkert en bagatell hos dere, men han kommer med sånne unødvendige stikkere hele tiden. Og gjør minimalt av husarbeid sjøl. Ikke tar han særlig ansvar for ungene heller uten at jeg må 'tvinge' han. Alltid skal det diskuteres om ikke JEG kan gjøre det i stedet. Sikkert en posjon pms her, men det var på håret at han ikke fikk en avis rundt ørene altså! Anonymous poster hash: bb688...40c
the amazing spidermamma Skrevet 22. oktober 2016 #2 Skrevet 22. oktober 2016 Er dette en hilsen fra femtitallet? Jeg synes du burde ha valgt noe større og tyngre enn en stakkars avis. Selv om det var med lørdagsmagasin og reklaminnstikk.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #3 Skrevet 22. oktober 2016 Jeg synes ikke en slik kommentar er en bagatell. De gangene mannen min står opp tidlig og jeg får sove ut, da er jeg ganske ydmyk når jeg står opp. Ikke sånn at jeg kryper og synes det er unaturlig at jeg skal få være den som sover ut iblant, men jeg vet jo at min rolige morgen uvergerlig medfører stressmorgen for ham. Hadde mannen min sagt noe sånt til meg - at jeg liksom burde ha gjort mer mens han har fått sovet - så hadde jeg blitt skikkelig forbannet. Tatt på meg skoene og latt ham fortsette der jeg slapp. Anonymous poster hash: cca1c...18d
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #4 Skrevet 22. oktober 2016 Er dette en hilsen fra femtitallet? Jeg synes du burde ha valgt noe større og tyngre enn en stakkars avis. Selv om det var med lørdagsmagasin og reklaminnstikk. Morsomt at du skulle si det. Han sa nemlig selv for et par dager siden at han er født for seint...! At han hadde passet bedre inn i verden for et par generasjoner siden. Jeg sa han tok feil, for da hadde han ikke hatt Internett å surfe på i hver ledige stund... 😏 Anonymous poster hash: bb688...40c
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #5 Skrevet 22. oktober 2016 Dere står opp med barna annenhver dag i helgene/ferier, håper jeg..? Og holder huset rent annenhver uke? Du må nok begynne å fordele oppgaver, om han skal skjønne alvoret. Ellers får han ei bitter kjerring som ikke elsker han (tipper jeg). Anonymous poster hash: 21a29...00c
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #6 Skrevet 22. oktober 2016 Dere står opp med barna annenhver dag i helgene/ferier, håper jeg..? Og holder huset rent annenhver uke? Du må nok begynne å fordele oppgaver, om han skal skjønne alvoret. Ellers får han ei bitter kjerring som ikke elsker han (tipper jeg). Anonymous poster hash: 21a29...00c Nei... Jeg står opp med ungene 99,5% av tida - også i helger. Jeg gjør 90% av husarbeidet. Deg han gjør er å tømme oppvaskmaskinen en gang hver andre uke og sparke skittentøy fra badet og ut i gangen... Kjenner jeg koker snart 👿 Anonymous poster hash: bb688...40c
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #7 Skrevet 22. oktober 2016 Nei... Jeg står opp med ungene 99,5% av tida - også i helger. Jeg gjør 90% av husarbeidet. Deg han gjør er å tømme oppvaskmaskinen en gang hver andre uke og sparke skittentøy fra badet og ut i gangen... Kjenner jeg koker snart 👿 Anonymous poster hash: bb688...40c Da får du mindre arbeid uten han i hus. Det handler ikke om arbeidsmengde, men å dra lasset sammen. Føler du ikke at dere gjør det, så er kjærligheten på vei til å dø. Gjør dette klart og tydelig for han. Anonymous poster hash: 21a29...00c
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #8 Skrevet 22. oktober 2016 Nei... Jeg står opp med ungene 99,5% av tida - også i helger. Jeg gjør 90% av husarbeidet. Deg han gjør er å tømme oppvaskmaskinen en gang hver andre uke og sparke skittentøy fra badet og ut i gangen... Kjenner jeg koker snart 👿 Anonymous poster hash: bb688...40c Hadde en sånn. Har han ikke lenger. Savner han aldri. Gjør fortsatt alt hjemme (selvsagt), men nå uten frustrasjon.. Sover bedre, er i bedre humør, barna er mer harmonoske og livet er generelt MYE bedre! Anonymous poster hash: f3e3d...022
Gjest Muji81 Skrevet 22. oktober 2016 #9 Skrevet 22. oktober 2016 Sove til 11? Det hadde ikke jeg akseptert. Å sove lenge med småbarn er i dette huset til klokken 9. Og jeg er veldig b-menneske. Hadde glatt sendt en unge til å vekke pappa lenge før 11.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #10 Skrevet 22. oktober 2016 Vi fordeler sovingen her, og mannen gjør like mye husarbeid som meg. Noe annet godtar vi ikke, begge hater det, så 50/50 er den eneste rettferdige løsningen. Hender en av oss våkner og tar med ungene ned uten å vekke den andre, men da er det fordi den som våkner har hatt en god natt og har energi til det. Din mann hadde jeg ikke orket HI. Anonymous poster hash: 53bd5...d55
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #11 Skrevet 22. oktober 2016 Nei... Jeg står opp med ungene 99,5% av tida - også i helger. Jeg gjør 90% av husarbeidet. Deg han gjør er å tømme oppvaskmaskinen en gang hver andre uke og sparke skittentøy fra badet og ut i gangen... Kjenner jeg koker snart 👿 Anonymous poster hash: bb688...40c Du er en dørmatte, unnskyld men hvorfor har du latt det pågå så lenge? Har flere barn sammen? Født for sent? Han får se å pelle seg tilbake da, dust 💩 Anonymous poster hash: e735f...05c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå