Gå til innhold

Jeløy kurbad..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen vært på Jeløy kurbad nylig (siste par årene)? Jeg har fått godkjent et opphold der, men så har jeg i etterkant hørt skikkelig mye dritt om stedet: At maten er fæl og kun vegetarisk, at man kan risikere å måtte dele rom med noen under oppholdet, at man ikke har TV eller bad på rommet og at det er slitt og har "institusjonslooken". Er dette virkelig sant? Jeg hadde gledet meg sånn til å få hjelp, men dette hørtes ikke gøy ut. Det viktigste er jo at det er flott helsepersonell der som virkelig kan hjelpe, men det er det vel en selvfølge at de har...? *begynner å grue meg*

Anonymous poster hash: 78bea...eac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er riktig at maten er vegetarisk, men de jeg kjenner som har vært der sier den er god! Kjøtt en gang eller to i uka også. Og det er butikker og spisesteder i nærheten. Ingen tar skade av mindre kjøtt noen uker :)

Har ikke hørt om noen som har delt rom. De som jobber der skal være kjempeflinke! Ha fokus på det. :)

Anonymous poster hash: 6f9a4...808

Skrevet

Takk for svar! Nei, at den er vegetarisk bekymrer meg ikke, men om den er fæl i tillegg, er ikke det noe særlig - uavhengig om det er med kjøtt eller ei.

Jeg har snakket med flere nå som er så utrolig misfornøyde med kurbadet, så jeg begynner nesten å tvile på om jeg skal ta plassen eller begge om å søke meg ut av fylket.

Men, det er jo bare for noen uker, da. Er bare redd for at jeg skal mistrives og henge meg opp i alt jeg ikke liker, i stedet for å konsentrere meg om å komme i bedre form.. Kjenner meg selv godt 😕

Skrevet

Jeg kjenner en som var kjempefornøyd!! Det er ikke sammenlignbart med hotellopphold, men det skal set vel heller ikke være...

Anonymous poster hash: 2917c...d32

Skrevet

Åh, så flott! Nei, hotell forventer jeg ikke, bare håper jeg ikke føler jeg er på institusjon, liksom..

Skrevet

Jeg var på jeløya kurbad for to år siden. Det er et veldig bra opplegg, med flinke mennesker :-) Jeg er kjempe sær i matveien. Spiste som regel middag, men enkelte dager reiste vi ut å spiste :) Hvis du er bekymret for rommet. Ring å hør om du kan få i "huset" ved siden av. Der hadde jeg stort fint rom, med tv og delte bad med to andre. De fleste andre kom på et liiiite rom uten tv :/ Man er en del på rommet på ettermiddag/kveld, så kjekt med tv. Hvis ikke ta med deg dataen så du får sett serie/film der. Jeg hadde reist tilbake om jeg kunne det :) Lykke til :)

Anonymous poster hash: 7cc5a...6f1
Skrevet

Litt institusjonspreg må du regne med, men det er det verdt! Flinke folk der, fokuser på det og hva du kan få ut av oppholdet i stedet!

Skrevet

Tusen takk, alle sammen! Ja, jeg må bare skjerpe meg og være glad for at jeg har fått dette tilbudet :) Takk for tips om ekstrahuset! Tror jeg blir gal uten TV ;)

Skrevet

En i familien min jobber der og de har visst gått vekk fra vegetarmaten. Maten er veldig god. Har smakt den selv😊

Anonymous poster hash: d2471...91d

Skrevet

Takk for svar! God mat er helt klart et pluss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...