Gå til innhold

4 år for Johaug?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verne om sin egne skjønner jeg... når utenlandske stjerner blir tatt i doping så er det ikke helt samme sympatien

Anonymous poster hash: 4fd34...bd6

Skrevet

Verne om sin egne skjønner jeg... når utenlandske stjerner blir tatt i doping så er det ikke helt samme sympatien

Verner ingen, men les deg opp på hva doping er før du henger ut Johaug. Saken er jo helt ute av proposisjoner nå..

Anonymous poster hash: c7d28...e3c

Skrevet

Verner ingen, men les deg opp på hva doping er før du henger ut Johaug. Saken er jo helt ute av proposisjoner nå..

Vi får nå se da

Skrevet

Har ikke hengt ut noen, jeg. Men hele saken lukter svidd, og noen blir brent...

Det er "alltid" noen som blir tatt i doping, men siden hun er norsk, ung og vakker så kan det liksom ikke stemme?

Skrevet

Det er "alltid" noen som blir tatt i doping, men siden hun er norsk, ung og vakker så kan det liksom ikke stemme?

Dette! Alle sier stakkars Therese- dette fortjener du ikke fordi du er du! Tss- la hu få straffen som fortjent

Anonymous poster hash: 3239a...567

Skrevet

Jo, det kan stemme. Men slik jeg kjenner saken via media blir det hauset opp som hun ved en bevisst handling har tatt innpå og gaflet steroider.

Det jeg IKKE liker er den faktiske heksejakten denne jenta blir utsatt for av media, skyldig eller ei....hun er et menneske. Er så mye faenskap og grusomme ting folk klarer å lire av seg i kommentarfelt. Hva er vitsen?

Skrevet

Proposisjoner😂

Anonymous poster hash: 027a2...286

Skrevet

Det er kjempevanskelig å forstå at hun (som kort tid i forkant av saken hevdet at hun ALDRI brukte noe som helst før hun selv dobbeltsjekket) og legen (med års erfaring) begge kunne overse dopingadvarslene på dette middelet. Det er faktisk helt uforståelig, og, antar jeg, trolig bare løgn. Jeg blir ikke overrasket dersom hun får fire års utestengelse.

Anonymous poster hash: adcb5...355
Skrevet

Proposisjoner😂

Anonymous poster hash: 027a2...286

Haha! Det så jeg ikke før nå! ;)

Skrevet

Gyllen mulighet for motstanderne.

Anonymous poster hash: bb96a...c56
Skrevet

Jeg synes hele forklaringen til Johaug og legen skurrer.

Kan ikke skjønne at begge har oversett doping varselet.

Fælt å si det men noen lyver her tror jeg.

Anonymous poster hash: 70540...479

Skrevet

tviler på at det blir 4 år, hun skal ikke straffes av andre feil

Skrevet

Og media fortsetter å melke denne saken for alt den er verdt, ..... for dem. Det kan vel ikke være så mye melk igjen nå.

Skrevet

Jeg synes hele forklaringen til Johaug og legen skurrer.

Kan ikke skjønne at begge har oversett doping varselet.

Fælt å si det men noen lyver her tror jeg.

Anonymous poster hash: 70540...479

Jeg er opptatt av norsk langrennssport, og glad i å følge med. Har også hatt stor tro på at norske utøvere rett og slett har vært veldig gode, gjennomtrente og utrolig dyktige, til tross for en noe merkelig omgang med astmamedisin. MEN i Johaug-saken er det absolutt noe som skurrer. Dessverre er jeg redd for at denne leppesalven kun er et skalkeskjul for en større dose, bare en liten brikke i et godt planlagt dopingopplegg.

Anonymous poster hash: c713c...05f

Skrevet

tviler på at det blir 4 år, hun skal ikke straffes av andre feil

Hjelper ikke, om så Kongen hadde beordret henne. Det er uansett hennes personlige ansvar til slutt. Antidoping Norge har samme mening.

Hadde hun vært blind og med mindre iq enn gjennomsnittet hadde det vært noe annet, da hadde legen hatt det totale ansvaret.

Anonymous poster hash: 2063a...e72

Skrevet

Hjelper ikke, om så Kongen hadde beordret henne. Det er uansett hennes personlige ansvar til slutt. Antidoping Norge har samme mening.

Hadde hun vært blind og med mindre iq enn gjennomsnittet hadde det vært noe annet, da hadde legen hatt det totale ansvaret.

Anonymous poster hash: 2063a...e72

greit nok du har den meningen , jeg har en annen

Skrevet

greit nok du har den meningen , jeg har en annen

Det har ingenting med meninger å gjøre, det er regelverket.

Vi kan mene hva vi vil, uttøveren må likevel forholde seg til regelverket

Anonymous poster hash: 951b3...b20

Skrevet

Jeg trodde på historien frem til det viste seg at pakningen var tydelig dopingmerket. Da mistet jeg troen på "menneskelig feil". Det blir for dumt å tro at ingen av dem har sett denne advarselen.

Men hva som har skjedd, det vet bare Johaug selv.

Skrevet

Her må de dømme hardt for å sette et eksempel. For nå stinker det av norsk langrenn og ser at de operer i gråsonen hele tiden. Bare det med forstøverapparat i smørebussen som blir brukt mellom konkurranser.

At hun etter sundby saken var så bastant på at hun sjekker alt to-tre ganger før hun tar noe så skylder på legen. Det er hennes ansvar uansett hvis ikke kan alle bare si at legen ga meg det. Sparke legen når de blir tatt og fortsatt karrieren.

Anonymous poster hash: 2ba38...fa8

Skrevet

Her må de dømme hardt for å sette et eksempel. For nå stinker det av norsk langrenn og ser at de operer i gråsonen hele tiden. Bare det med forstøverapparat i smørebussen som blir brukt mellom konkurranser.

At hun etter sundby saken var så bastant på at hun sjekker alt to-tre ganger før hun tar noe så skylder på legen. Det er hennes ansvar uansett hvis ikke kan alle bare si at legen ga meg det. Sparke legen når de blir tatt og fortsatt karrieren.

Anonymous poster hash: 2ba38...fa8

100 % feil og straffe henne,når  det er legen sin skyld

Anonymous poster hash: 88b39...f0c

Skrevet

100 % feil og straffe henne,når det er legen sin skyld

Anonymous poster hash: 88b39...f0c

Hvordan vet du at det er legen sin skyld? Ansvaret er jo hennes eget! Ingen som har tvunget henne til å smøre seg med en salve det står Clostebol på med STORE bokstaver!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...