Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Vi er igrunnen gode venninner.. men aldri kan hun være med å finne på noe. Aldri gå en tur, ut å spise middag.. men ringe for å snakke i Tlf, det kan hun... Da skjønner jeg ikke helt vitsen for å være helt dønn ærlig! Aaahhh dagens utblåsning.. Anonymous poster hash: e4684...4a3
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 Men i alle dager, det er da hyggelig å snakke sammen? Ikke veldig mye overskudd i hverdagen til å gjøre ting på kveldstid jeg heller, men jeg holder kontakt med venner via mail og telefon. Vi har det helt greit med det. Anonymous poster hash: 30ee3...5ac
Gjest Antarctica Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 Har det som du, HI. Orker ikke utmattende snakking i telefonen. Når vi er sammen, så er vi sammen; men når jeg er hjemme med familien er jeg hjemme med familien. Det plager meg å sitte og oppsummere hele forrige måned over telefon. Da vil jeg heller få besøk, eller dra på besøk.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 Min nærmeste venninne og jeg har det litt sånn, og det er helt supert for oss. Vi treffes når vi har ork og tid. Men det er ikke alltid så lett. Jeg jobber turnus og hun jobber kun dagtid og har lang reisevei til jobb. Jeg får ikke full stilling (helsesektor) så jobber en del ekstra i helgene, dessverre. Den tiden og overskuddet vi har går til hus og barn, stort sett. Så vi snakker alt fra 3-7 ganger i uken på telefon i steden. Pluss snap og facebookchat. Vennskapet vårt har ikke blitt noe dårligere med årene, selv om vi hadde mer tid sammen da vi var i en annen situasjon enn i dag. Anonymous poster hash: 156d6...2c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå