Gå til innhold

Leselekse 2 trinn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en på 2 trinn som kan gjengi teksten i leseleksen?

Anonymous poster hash: 561d2...119

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, tidenes spørsmål. Du er klar over at det finnes flere forskjellige lærebøker? 

Anonymous poster hash: a000d...8c9
Skrevet

Bruker ikke hele landet samme bøker??

OK jeg er ikke helt dum, jeg mente jo selvsagt den som er i akkurat den boken barnet har. Det var bare for å se sånn cirka hvordan listen lå i forhold til 1 trinn. Både ord, lengde og sammensetning. Her inne må man forklare alt helt grundig har jeg forstått.

Skrevet

Kanskje jeg og skulle skrevet wow:

Wow for en blondie

Skrevet

Bruker ikke hele landet samme bøker??

OK jeg er ikke helt dum, jeg mente jo selvsagt den som er i akkurat den boken barnet har. Det var bare for å se sånn cirka hvordan listen lå i forhold til 1 trinn. Både ord, lengde og sammensetning. Her inne må man forklare alt helt grundig har jeg forstått.

Du må vel forstå at du må gi "litt" mer informasjon enn at du vil vite hva som er leseleksa for 2. klasse. Vi vet vel ingenting om hva dine unger har i lekse og ikke vet vi hvilken bok de bruker.

Hvis du lurte på hva som er ei vanlig leselekse på 2. trinn, sånn generelt, så kunne du vel bare skrevet det? 

Skrevet

Oi. Nei jeg gidder ikke sitte å kverulere. Enten er noen på god vei ned i flasken, eller så er man gjerne litt kort.

Skrevet

Oi. Nei jeg gidder ikke sitte å kverulere. Enten er noen på god vei ned i flasken, eller så er man gjerne litt kort.

Haha, mener du JEG er litt kort, fordi jeg ikke skjønte at du mente noe helt annet enn det du skrev i hovedinnlegget? Jaha. Det er da ikke min feil at du ikke klarer å uttrykke deg korrekt.

Skrevet

Det var svært korte og enkle tekster som ihvertfall barnet mitt leste på et blunk. Det var tydeligvis interessant nok for bokormen min, for hun slukte leseboka i en jafs.

Anonymous poster hash: a63bf...e31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...