Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Min sønn (1. året vgs) har en svært god kompis som er sammen med ei jente. Ofte finner de tre på ting sammen. De siste par gangene har det bare vært min sønn og jenta. I går var hun her 6 timer i strekk. Da vi skulle opp på rommet hans og gi en beskjed, var det tydelig at de hadde ligget sammen på senga hans (ikke dobbeltseng). Klærne på, men likevel. Er det vanlig i den alderen at venner bare ligger og prater på senga sammen, selv om jenta da er sammen med en annen som i tillegg er bestevennen til gutten? Vanligvis har han jo besøk i sofaen på rommet foran tv-en, ikke i senga med TV skrudd av. Litt redd for at han er i ferd med å stikke av med dama til bestekompisen. Anonymous poster hash: 28fd0...5df
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 Når de er så store må de ordne seg selv, men du kan gjerne ta en Bros before hoes-prat med han Anonymous poster hash: 2b049...d8b
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg skjønner meg ikke helt på det der med kjæresteforhold og sånt nå til dags😂 Typen til min datters bestevenninne ringte min datter istad, sannsynligvis bare for å prate, men det var lenge. De melder ivei stadig vekk. Om det er noen hun interesserer seg for, så spør jeg om det er no på gang (ikke typen til venninna altså), men hun blir bare oppgitt og sier at det ikke er sånn det foregår. Det er bare hooking sier hun....skjønner jeg er utdatert på feltet😂 de er 16-17 åringer. Vi har vel ikke noe med det, men du kan kanskje nevne at du stusser litt, siden det er kameratens kjæreste? Og at det er en hårfin balanse for hva som er ok og ikke når det kommer til sånt. Resten for de styre selv😉
Gjest Antarctica Skrevet 21. oktober 2016 #5 Skrevet 21. oktober 2016 Huff. Så invaderende håper jeg ALDRI jeg blir overfor min tenåringssønn.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. oktober 2016 #6 Skrevet 21. oktober 2016 Huff. Så invaderende håper jeg ALDRI jeg blir overfor min tenåringssønn. Så invaderende at du vet hva som skjer i hans liv?
Gjest Antarctica Skrevet 21. oktober 2016 #7 Skrevet 21. oktober 2016 Så invaderende at du vet hva som skjer i hans liv? At jeg sjekker senga hans etter hvert besøk.
Kjerringa med agurken Skrevet 21. oktober 2016 #8 Skrevet 21. oktober 2016 Det går helt fint an å ligge i samme seng (som venner) og bare snakke sammen og/eller pjuske på hverandre uten at det er noe mer enn vennskap og nærhet. Hadde selv slike venner i ungdommen uten at det var noe mer enn vennskap. Om det derimot er tegn på mer "fysisk" aktivitet er det selvsagt greit å ta en prat med han.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #9 Skrevet 21. oktober 2016 At jeg sjekker senga hans etter hvert besøk. Jeg vet ikke hvorfor du tror at det var slik jeg fant ut av det. Det var det altså ikke. Og siden han bare har en eneste kompis, samtidig som han sliter med psyken, så tillater jeg meg å passe på ham. Greit for deg? Hi Anonymous poster hash: 28fd0...5df
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #10 Skrevet 21. oktober 2016 Huff. Så invaderende håper jeg ALDRI jeg blir overfor min tenåringssønn. Slik jeg har oppfattet deg inne her så virker du som du er en perfekt mamma? Er du det? Svarene du gir her inne er litt spesiel syns jeg Anonymous poster hash: d5a81...845
Gjest Antarctica Skrevet 21. oktober 2016 #11 Skrevet 21. oktober 2016 Slik jeg har oppfattet deg inne her så virker du som du er en perfekt mamma? Er du det? Svarene du gir her inne er litt spesiel syns jeg Anonymous poster hash: d5a81...845 Om jeg er perfekt? Ikke vet jeg. Gjør jeg ting på en måte du misunner eller beundrer? I så fall står det deg fritt å kopiere metoden. Hvis ikke, så hvorfor spørre, da vet du sikkert en bedre måte, og er mer perfekt enn meg.
Gjest Antarctica Skrevet 21. oktober 2016 #12 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg vet ikke hvorfor du tror at det var slik jeg fant ut av det. Det var det altså ikke. Og siden han bare har en eneste kompis, samtidig som han sliter med psyken, så tillater jeg meg å passe på ham. Greit for deg? Hi Anonymous poster hash: 28fd0...5df Greit for ham, er vel spørsmålet man bør stille seg?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #14 Skrevet 21. oktober 2016 Om jeg er perfekt? Ikke vet jeg. Gjør jeg ting på en måte du misunner eller beundrer? I så fall står det deg fritt å kopiere metoden. Hvis ikke, så hvorfor spørre, da vet du sikkert en bedre måte, og er mer perfekt enn meg. Du, kjære deg - det var ironisk at du var en perfekt mamma. Slapp av nå, ikke bli så høy! Anonymous poster hash: d5a81...845
Gjest Antarctica Skrevet 21. oktober 2016 #15 Skrevet 21. oktober 2016 ...mens andre er mer opptatt av det som foregår på dib, enn i sine egne barns liv... 👊 I mine barns seng har jeg i alle fall ikke noe jeg skulle ha sagt. Og den holdningen er jeg ikke flau over.
*Miss Marple* Skrevet 22. oktober 2016 #16 Skrevet 22. oktober 2016 Ungdommene nå har et helt annet forhold til vennskap med motsatt kjønn enn vi hadde ihvertfall. Datteren min har en bestevenn som hun reiser på ferie med, sover i samme seng, ligger på fanget og ser film osv, helt uavhengig av om de har kjærester eller ikke. Men du kan jo ga en prat med han om å ikke 'stjele' andres kjæreste, det kan komme godt med uansett. Og så lurer jeg litt på noens observasjonsevne - man trenger jo ikke 'sjekke' sengen for å se om den er brukt eller ikke. Kommer man inn i et rom er det vel naturlig å se seg rundt og registrere forskjellig. Å være en god mor betyr ikke å gå med skylapper.
Modesty Blaise. Skrevet 22. oktober 2016 #17 Skrevet 22. oktober 2016 Tråden er moderert for personangrep, avsporing og sitater av dette. MB, moderator.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #18 Skrevet 22. oktober 2016 Om du syns han trenger ekstra oppfølging fordi han er sosialt utilpass/lav sosial forståelse, ville jeg tillatt meg å snakke med han om det. Men bare da! Moralisering ovenfor andres valg er ikke ok. Veldig mye kan skje i din sønns liv som du aner ingeting om, så du er ikke i posisjon til å moralisere. For selv om det ligger langt fra alle dibberne her inne så er det relativt vanlig at folk går rett fra én kjæreste til en annen. Anonymous poster hash: 8a72a...203
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå