Gå til innhold

Hadde dere taklet å

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gå til frisøren 3 timer når baby var 2 mnd? Mens pappa hadde barnet.

Anonymous poster hash: 2540f...57e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja 😂😘

Så søt du er💕

Anonymous poster hash: d12fa...972

Skrevet

Ja

Så søt du er

Anonymous poster hash: d12fa...972

Så teit du er.

Anonymous poster hash: 43750...9f7

Skrevet

Nei, både fordi baby er liten og fordi jeg hater å være hos frisør, er så hårsår at jeg bare griner.. :P

Anonymous poster hash: 03d29...ba3
Skrevet

Nei, det hadde stresset meg.

Anonymous poster hash: e981d...692

Skrevet

Jeg gikk både til frisøren og tannlegen ila babyens første to uker. Passet på mens far var hjemme.

Skrevet

Nei, det hadde jeg under ingen omstendighet taklet 😂

Anonymous poster hash: 99e3b...a31

Skrevet

Jeg hadde baby med meg :P pappan trillet litt rundt og kom innom når hun trengte å bli ammet. Hun spiste ofte og bodde omtrent på meg, jeg var nok litt avhengig jeg også så tre timer langt unna hadde stresset meg, husker hormoner og alt gjorde meg skikkelig bekymret og hønemor.

Anonymous poster hash: f2eae...09c

Skrevet

Nei. Men jeg haaater å gå til frisør. Nødvendig i blandt - men Max 2 timer holder jeg ut.

Skrevet

Ja. Fordi selv om jeg har puppene og maten er far like god omsorgsperson som meg. Bortsett fra alle som skriver på dib de er gift med en skroting

Anonymous poster hash: ea51d...896

Skrevet

Nei. Hadde med meg babyen overalt :)

Anonymous poster hash: 2e9b4...a90

Skrevet

Det hadde ikke gått med nummer to, iom at hun ble ammet hver andre time...

Men herregud så godt det hadde vært 😁

Er ikke så interressert i å amme hos frisøren, men heldigvis har jeg bare korte timer uten så mye avansert :)

Synes du skal ta deg den friheten om det lar seg gjøre!

Anonymous poster hash: 26b92...390

Skrevet

Ja. Fordi selv om jeg har puppene og maten er far like god omsorgsperson som meg. Bortsett fra alle som skriver på dib de er gift med en skroting

Anonymous poster hash: ea51d...896

Enig med henne. OG det er viktig å føle seg vell, og klare å nyte litt tid alene.

Anonymous poster hash: 59b90...942

Skrevet

De aller fleste går til frisøren, til tannlegen, kiropraktor, gynekologen, hudpleie og liknende. Noen ganger tar det litt tid. Da er det lurt å ha barnevakt. Det er greit. Man setter ikke normale gjøremål til side og livet på pause bare fordi at man har tilfeldigvis har fått en baby.

Skrevet

De aller fleste går til frisøren, til tannlegen, kiropraktor, gynekologen, hudpleie og liknende. Noen ganger tar det litt tid. Da er det lurt å ha barnevakt. Det er greit. Man setter ikke normale gjøremål til side og livet på pause bare fordi at man har tilfeldigvis har fått en baby.

Når man går rundt og er matfatet, så setter man livet litt på pause jo.

Anonymous poster hash: 850c6...fd9

Skrevet

Hadde ikke gått her da jeg ammet hver time i 4 mnd 😊

Anonymous poster hash: c3d17...b04

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke gjort. Lurer forresten på hva i alle dager som tar tre timer hos frisøren? Eller har du lang reiseveg?

Anonymous poster hash: 43afa...b1c

Skrevet

Ville ikke holdt ut i frisørstolen så lenge.

Jeg så knapt barnet mitt de to første ukene. Pappaen hadde hovedomsorgen på sykehuset, et måltid eller to kom han til meg med barnet og ga det mat så jeg fikk se.

Han fikk da også alle de tingene folk legger i "mammagener".

Så for barnet var det nok rimelig ett fett om det er meg eller far som passet i starten.

Etterhvert begynte jeg jo å amme, men pumpet også til alle måltider, så far dugde like bra som omsorgsperson så lenge han hadde en flaske på lur.

La pappaene slippe til!(jeg hadde ikke noe valg fordi jeg var så syk, men hadde nok gjort det ganske mye likevel)

Anonymous poster hash: af1d4...7ba
Skrevet

Nei, det hadde jeg faktisk ikke...

Anonymous poster hash: f3c48...f98

Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: 6b767...4a0

Gjest Antarctica
Skrevet

Når man går rundt og er matfatet, så setter man livet litt på pause jo.

Tre timer er vel ikke krise.

Skrevet

3 timer? Nei! Men en vask, klipp og føn som tar en times tid, ja.

Anonymous poster hash: 417bf...c35
Skrevet

Tre timer er vel ikke krise.

Da hadde babyen min vært desperat iallefall. Tok noen mnd før det gikk 3 t mellom matingene.

Skrevet

Nei det hadde stresset meg veldig. Baby er med der jeg er. Med nr 1 hadde det heller ikke fungert uten at far hadde måtte håndtert hylende sulten baby i to timer. Han bodde på puppen og tok ikke flaske med morsmelk. Var hos frisøren en gang da han var 4 mnd, kort time og far trillet rundt på senteret med baby.

Med nr 2 hadde det nok gått helt greit, da hun ikke spiser like ofte som eldste gjorde. Men hadde ikke gjort det likevel.

Og hadde heller ikke orket tre timer hos frisøren, hater det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...