Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg sliter med at jeg blir fort sjalu, jeg viser det ikke, men jeg kjenner det bobler inni meg, jeg blir sint på meg selv... Det er en vond følelse, jeg ønsker ikke å ha det sånn. Jeg føler jeg ønsker å gjøre meg selv vondt, fordi jeg blir sjalu. Jeg blir spesielt sjalu på samboer, er kanskje han det gjelder mest. Jeg lar han gjøre hva han enn han ønsker å gjøre, men da sitter jeg igjen sint, irritert osv. Hvis det er noe han skal på kveldene eller ikke kommer hjem før på kvelden, så må jeg legge meg før han kommer hjem, ellers sitter jeg der irritert på han. Nå som jeg ikke er hjemme, så blir han invitert med på restaurant med familien. Jeg kjenner det koker over nesten, og det gjør så vondt... Vondt å tenke på at jeg føler det sånn ovenfor han og hans familie... Dere som har det slik eller hatt det slik, hvordan takler dere det? Evt. hvordan komme seg videre? Anonymous poster hash: a5014...168
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 jeg er dritsjalu..går i terapi.. helt forferdelig å ha det sånn.. jeg å blir sur på han..enda han ikke har gjort noe galt..jeg ser for meg alt mulig. Anonymous poster hash: 69c1f...af7
Anyne Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 Var det i yngre år. Det ble lettere med årene men vet ikke spesifikt hva som gjorde det. Nå er jeg gravid og dritthormonene har gjort meg usikker på meg selv og dermed blitt sjalu igjen. Det suger! Kanskje det er det som er nøkkelen? Å bli mer sikker på at DU er bra?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 Trist lesning. Søk hjelp! Anonymous poster hash: bd6d2...a23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå