Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Skal på jentetur andre helgen i november. Blir to kvelder som vi pynter oss litt og vet ikke hva slags pensko jeg skal ha. Tenker langt skjørt den ene kvelden, og kort trang kjole på lørdagen. Må ha et par sko som passer til begge antrekkene. Jeg har et par sorte pumps med platå på ca 1,5 cm og 8,5 cm hæl (blir da ca 7 cm hæl), Helen er midt i mellom tykk og tynn. Det andre alternativet er ankelstøvletter med ca samme høyde hæl, men mye tykkere. Jeg er ikke vant til å gå med høye hæler, støvlettene er mest behagelig, men pumpsene er penere. Så hva velger jeg? Anonymous poster hash: dc5ae...a78
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 Ankelstøvletter! Mye brostein, du vil kanskje danse, gå et stykke, kaldt... Pumps høres vondt og kaldt ut Anonymous poster hash: 3e8d5...65c
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 Brosteinshelvete og gørrkaldt! Kle på deg fornuftig.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 Enig med ankelstøvletter. Det kan være snø der også på den tiden. Anonymous poster hash: 5c0ef...d1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå