Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Sjekket tilbudet til barn her jeg bor, og ser de har aktivitetsgruppe for barn 3-4 år i turnforeningen. Det står pressisert i beskrivelsen at foreldre får ikke lov til å være i salen under treningene. Hvorfor er ikke det lov? Andre steder jeg har sjekket (idrettslag, kor) står det pressisert at foreldre MÅ være med. Anonymous poster hash: 8feb1...5c6
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 Kanskje fordi mange barn enklere deltar og følger instruksjoner når de ikke kan henge på mor/far? I tillegg er som regel barn litt mindre suterte og vrange når foreldrene ikke er der. Jeg vet ikke om det er grunnen, men jeg vil tro det er noe sånt. Anonymous poster hash: 7e6ad...6f3
Lille krøll Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 Har selv vært trener for så små barn og de er skikkelig slitsomme når de skal løpe til foreldre i et sett. Det setter en ufin norm at alle skal løpe til foreldre og bryter opp konsentrasjon. Barn som fikk skikkelig vondt fikk enten trøst av meg og fortsatte trene eller så leverte jeg de til foreldrene om det var nødvendig. Jeg kjenner på følelsen med min egen datter når det kommer til å "levere henne fra meg" men vet samtidig at der hvor treneren har en skikkelig utdanning er det noe annet enn når idrettslag setter en 16 åring på å undervise de yngste.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 Det var det samme her, vi måtte vente i garderoben eller cafeen. De blir veldig urolige og søker foreldrene hele tiden. Vi fikk være med inn den første gangen da.å Anonymous poster hash: fd0b4...480
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #5 Skrevet 22. oktober 2016 Takk for svar 👍🏻 Anonymous poster hash: 8feb1...5c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå