Gå til innhold

Navn på lillebror.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Vi venter straks en lillebror, men er fortsatt veldig usikre på navn. For å ikke avsløre meg helt vil jeg ikke si hva storebror heter, men ville høre litt her hva "folkemassen" synes om navnet.

Det er forsåvidt et ganske nytt og "uvanlig" navn, og de fleste forbinder det vel med enten tegneseriefiguren eller massemorderen. Men ser fler og fler har begynt å bruke navnet på sine gutter nå i nyere tid. Hva mener dere om navnet Dexter? 

Anonymous poster hash: 32c46...550
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du Dexter som navn til lillebror, jeg skjønte ikke helt det du skrev over. ;)

Jeg synes Dexter er et greit navn i engelsktalende land, men i Norge synes jeg det blir rart med dette navnet. For meg blir det litt som "Charles" osv. som ble brukt endel i Norge for mange år siden.

Anonymous poster hash: 2c9d2...bc3
Skrevet

Extremt harry - og pinlig.

Anonymous poster hash: 7365d...9b1
Skrevet

Kleint og rart

Anonymous poster hash: e520f...f52

Skrevet

Syns du bør bruke det navnet du liker best :) man skal ikke angre fordi man valgte et navn alle andre liker. Lykke til med valget :)

Anonymous poster hash: 5f3c3...b30

Skrevet

For meg er det navnet på en hund - men om jeg traff en liten gutt med navnet hadde jeg ikke reagert negativt på det. Man blir vant med det.

Skrevet

Nei takk!

Anonymous poster hash: 5e39e...e2f

Skrevet

fælt , stakkars liten

Skrevet

Hundenavn. Navn med x er litt rart i Norge. Max kan fungere, Dexter ikke

Anonymous poster hash: 89e69...722

Skrevet

Synes det er litt kult jeg da, men nå har jeg blitt mer vant til det etter komikerfrue Marna kalte sønnen sin det :)

Anonymous poster hash: d7355...e9e

Skrevet

Nei absolutt ikke

Anonymous poster hash: 27ad6...055

Skrevet

Kult 👍🏻

Skrevet

Kustygt.

Anonymous poster hash: 241e4...980

Skrevet

Jeg har ingen assosiasjoner med navnet og syns ikke det er verre enn mange andre såkalte nye navn.

Skrevet

Ikke bra.Ville ikke valgt det navnet til ungen.Ja tenker på serien ....og at barna skal ut i verden med et navn de ikke blir mobbet for å at de skal søke jobb Ol

Skrevet

Jeg syns Dexter er bedre en de populære navnene som alle har.

Anonymous poster hash: 5a8a5...48b

Skrevet

Ikke bra.Ville ikke valgt det navnet til ungen.Ja tenker på serien ....og at barna skal ut i verden med et navn de ikke blir mobbet for å at de skal søke jobb Ol

Svært sjelden noen blir mobbet for navnet sitt. Barn tenker sjelden at navnet er rart med mindre det ikke kan uttales.

Anonymous poster hash: 5f3c3...b30

Skrevet

Joda mange spesielle navn nå til dags når våre nye landsmenn har kommet.Navn som rimer på kjønnsorganer kan ikke være veldig spendene å ha.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...