Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg ser på høgskolen at veldig mange jenter ikke bruker noe sminke. Det er jo bra det, men jeg føler meg ikke vel uten. Er det en ny greie eller er det ganske vanlig å gå uten? Anonymous poster hash: 80af8...959
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 For meg er det vanlig å gå uten til hverdags. Jeg sminker meg kanskje et par tre ganger i året. Det som virkelig er ut er parfyme. Enkelte dynker seg så en skulle tro at de må skjule 14 dager med svettelukt. Anonymous poster hash: 095c9...234
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 Er vel inn å sminke seg på en slik måte at det ikke ser ut som man har sminket seg. Anonymous poster hash: d5d6b...a25
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 Øyesminke er visst ut. Se bare på Skam, til hverdags går de uten øyesminke. Men gjerne leppestift. Anonymous poster hash: 14c9c...875
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #5 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg jobber i VGS og det er helt klart færre og færre jenter som bruker (synelig) sminke. Og som en over skriver, er det i så fall gjerne leppestift/lip-glos de bruker, ikke så mye mascara og eyeliner ol. Selvsagt varierer det, men trenden generelt ser ut for å gå i retning lite sminke. Selv er jeg helt avhengig av mascaraen min Men så er jo jeg gamlis også da Anonymous poster hash: 116ce...85a
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #6 Skrevet 21. oktober 2016 Bruker også bare maskara. Er også gamlis! Har aldri lært meg sminke, og jeg synes kremer og pudder og foundation og hva det nå heter bare fremhever små hår og fine rynker..jeg har prøvd flere ganger, men ender som oftest med å se ut som en anemisk leversviktpasient.. Anonymous poster hash: 34942...57d
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #7 Skrevet 21. oktober 2016 Ja, trenden er vel nå at man skal sminke seg så man ser usminket ut. Og det er såååå digg, for nå er jeg endelig "in" Har aldri fått taket på dette med sminke og reagerer på så sykt mange stoffer, så her går det i litt rosa rouge og mascara, for det meste kun på vippene oppe. Anonymous poster hash: 99f1b...178
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #8 Skrevet 21. oktober 2016 Ja det er ny trend, men man må jo finne ut hva som passer en selv og ikke blindt følge trender. Snart er det trendy å sminke seg igjen, endrer seg hele tiden. Anonymous poster hash: 1dc54...413
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #9 Skrevet 21. oktober 2016 Kommer alltid til å være trendy å sminke seg. Trendene endrer seg bare. Nå har vi også noe så fint som YouTube som lærer tenåringene å smule seg så de ser ut som folk(de gjorde ikke det når jeg var ung) og f.eks makeup mekka som selger sminke som funker til ukelønnpris... Anonymous poster hash: 0faa9...37b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå