Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Skal få en venn på besøk som sørger over tapet av moren og eier ikke matlyst... viktig at hun spiser noe... og laget seg ikke så mye mat hjemme. Hva er lett å spise? Anonymous poster hash: d59c3...a50
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg klarer å spise litt hvis jeg ikke spiser alene hvis jeg sørger. Har egentlig ikke noe å si hva maten er så lenge jeg har noen andre mennesker å dele maten med. Anonymous poster hash: 17080...6dc
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 Det jeg fikk servert. Fikk akutt spisevegrin, ingen evne til å føle sult. Så gikk ut og spiste noen ganger i uka for ikke å sulte i hjel. Anonymous poster hash: 060bc...fae
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #5 Skrevet 21. oktober 2016 Snop Anonymous poster hash: 4e4b0...39b
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #6 Skrevet 21. oktober 2016 Hvis du kjenner denne vennen ganske godt, så vet du kanskje hva vedkommende liker å spise? Snakker vi middag eller lunsj lissom? En svær og tung middag er kanskje ikke greia... Hva med å ha litt å velge mellom? Så finner kanskje vennen din ett eller annet som faller i smak... eller så kan du kanskje spørre vedkommende om han/hun har lyst på noe spesielt? Anonymous poster hash: 04914...282
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå