Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Har noen hudfolder rundt åpningen som plager meg i den forstand at det er vanskelig å holde seg ren i tillegg til at det ikke er mye "pent". Jeg skla inn og operere inne i tarmene senere og ønsker å spørre om de kan fjerne disse to-tre hudfoldene. Er dette veldig vondt i etterkant? Har hørt at hemorideoperasjon er ekstremt vondt pga alle de åpne sårene som må Gro. Er det like vondt med disse hudfoldene? Anonymous poster hash: 1c2f7...9ba
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 det heter marisker. jeg har operert det bort. var driiiitvondt. når jeg gikk på do så grein jeg husker jeg. hadde ikke gjort det igjen, for det har kommet tilbake...er 5 år siden. jeg fikk grini meg til å bli sydd istedet, men stingene gikk opp. Anonymous poster hash: b35af...498
muffis♥ Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg har operert bort en marisk, gikk helt fint! Litt vondt var det jo i starten, men ville glatt gjort det igjen. Det hjelper å smøre med xylocain-krem en stund før man skal på do. Den har ikke kommet tilbake, og det er utrolig deilig å slippe den irriterende hudfolden.
SuperFries Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 Du kan være heldig, men du bør da regne med noen uker med ekstreme smerter når du skal på do. Jeg var på grensen til å svime av mens jeg satt på do, og jeg tåler mye smerte. Det var også mens jeg gikk på smertestillende og smurte med Xylocain.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #5 Skrevet 21. oktober 2016 Huff da... Jeg skal opereres for innvendige hemorider da jeg har crohns. Men pga behandling ønsker de ikke å gjøre den vanlige operasjonen hvor de skjæres av og tarmen må gro sammen fra sidene. De skal kartlegge hvilke blodårer som fyller hemoridene og kutte blodtilførelsen. Jeg vet da ikke om de ønsker å operere bort disse hudfoldene hvis det igjen skaper like mye sår som det de prøver å unngå ved å gjøre det annerledes. Men når jeg først opererer der nede så hadde det vært bra å bli kvitt de. Er 2 stykker. HI Anonymous poster hash: ae725...ce6
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #6 Skrevet 21. oktober 2016 Venninnen min opererte for dette denne uken og det er helt KRIIISE...... hun har så vondt og ene stinget har løsnet. Alt er vondt og krem og smertestillende er ikke nok. Så jeg har hetta, fordi jeg skal gjøre samme inngrep om 4 uker. 😳💩 Anonymous poster hash: 66bc7...528
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #7 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg har gjort det..men bruker de ikke sånn som bare brenner de vekk? Ble åpne sår etterpå ja og var jo ikke behagelig, men jeg synes det var helt overkommelig. Og jeg er typen som grein som en gris under fødsel....så ligger ikke på at jeg tåler så mye smerte..👍 Hvis du går i dusjen og setter strålen mot(med iskaldt vann!) så du rett å slett blir nummen for du er så kald, går det fint å gå på do, da trekker blodårene seg sammen også. Når du er ferdig på do, går du i dusjen og gjør det samme igjen. Var Helt levelig med og jeg sitter ikke igjen med tanken om at dette var så fælt allså lykke til:) Anonymous poster hash: 6940b...e01
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #8 Skrevet 21. oktober 2016 Venninnen min opererte for dette denne uken og det er helt KRIIISE...... hun har så vondt og ene stinget har løsnet. Alt er vondt og krem og smertestillende er ikke nok. Så jeg har hetta, fordi jeg skal gjøre samme inngrep om 4 uker. 😳💩 Anonymous poster hash: 66bc7...528 De syr jo ikke etterpå ettersom jeg har forstått. Anonymous poster hash: ae725...ce6
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #9 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg har gjort det..men bruker de ikke sånn som bare brenner de vekk? Ble åpne sår etterpå ja og var jo ikke behagelig, men jeg synes det var helt overkommelig. Og jeg er typen som grein som en gris under fødsel....så ligger ikke på at jeg tåler så mye smerte..👍 Hvis du går i dusjen og setter strålen mot(med iskaldt vann!) så du rett å slett blir nummen for du er så kald, går det fint å gå på do, da trekker blodårene seg sammen også. Når du er ferdig på do, går du i dusjen og gjør det samme igjen. Var Helt levelig med og jeg sitter ikke igjen med tanken om at dette var så fælt allså lykke til:) Anonymous poster hash: 6940b...e01 Takk takk 😃 da får vi se om legene vil gjøre det samtidig for de ville ha en mildere måte å operer bort de innvendige hemoridene pga at jeg er immunsupprimert. De er redd det skla ta for lang tid å gro. HI Anonymous poster hash: ae725...ce6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå