Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Trenger jeg å kjøpe ny parkdress (den hun har er akkurat for liten så jeg da jeg vasket i går) eller holder det med regntøy frem til vinterdresssesongen? (puh, for et ord...) Er parkdress fremdeles et "must" i tillegg til regntøyet? Det er jo kjekt å skogen, da... Parkdressen passer nok de neste ukene, og måneden.. Men bør jeg kjøpe ny eller kan det vente til våren, tro? Anonymous poster hash: 1a1b7...b2a
Mamma til 2 søte Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 Trenger jeg å kjøpe ny parkdress (den hun har er akkurat for liten så jeg da jeg vasket i går) eller holder det med regntøy frem til vinterdresssesongen? (puh, for et ord...) Er parkdress fremdeles et "must" i tillegg til regntøyet? Det er jo kjekt å skogen, da... Parkdressen passer nok de neste ukene, og måneden.. Men bør jeg kjøpe ny eller kan det vente til våren, tro? Anonymous poster hash: 1a1b7...b2a Da må jo ungen bruke regntøy når det er tørt og fint?
❤lille stjerne❤ Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg ville nok hatt en parkdress så ungen ikke må gå i regntøy hele tiden.kjøper du en dress som er litt romslig nå så kan hun bruke den til våren også.
me_87 Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 Parkdress blir mye brukt nå om dagen i vår barnehage hvertfall
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #5 Skrevet 21. oktober 2016 Se på finn.no. Masse fint, brukt tøy nesten gratis. Da kan du kjøpe både det ene og det andre, parkdress, regntøy, vinterdress, fleece osv. Anonymous poster hash: aeb59...f84
klg,2 boys now:) Skrevet 21. oktober 2016 #6 Skrevet 21. oktober 2016 Spørs hvor du bor,men her vil jeg si at regnklær sesongen er over.her er det tørt,men kaldt.så her bruker de vinterdress enkelte dager og todelt de andre dager.overtrekksbukse.da slipper du å kjøpe ny parkdress
me_87 Skrevet 21. oktober 2016 #7 Skrevet 21. oktober 2016 Vi bor i Bergen å ute bruker de støvler,parkdress med bare en tynn genser under også en lue. Han har vært varm når jeg har hentet han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå