Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Han hakker på meg hele tiden, "klarer du det? "Bryr du deg ikke" "du forstår vel ikke det du" osv La meg ta et eksempel. For et par dager siden diskuterte vi ang å kunne ha tilgang til fb og tlf til hverandre, i de 4.5årene vi har vert sammen har han alltid hatt tilgang til min fb, jeg mener at jeg har ikke noe sjule og hversegod se på dne hvis du føler for det. Han vil ha sin i fred og jeg må for alt i verden ikke se, noe som Såklart får meg til å lure om han sjuler noe. Han sier jeg kan ha det fordi han ALDRI har sett på min fb (jo jeg vet han har, og han har innrømt det før og). Mens jeg snoker, jeg føler behov for å snoke fordi han er så "hemmelighetsfull". I starten skrev han mye med damer han holdt på med før vi ble sammen så jeg har en uro. Uansett skulle vi se en video på fb som jeg skulle vise fra tlf men han ville se den fra TV, jeg sier jeg kan sende den så kunne han logge seg på fb og se den på TV. Nei nei jeg skulle logge meg på fb på tvn, jaja jeg logget meg inn også hoppet det opp spørsmål om å lagre passord. Han spør om jeg vil lagre det, jeg svarer nei men han gjør det likevel. Han selv har for et par mnd siden fjernet sitt passord på fellespcen i stua. Så uansett jeg ble irritert da han ikke respekterte at jeg sa nei, så jeg gikk inn å endret passord for å få frem prinsippet at hvis han skal være så vanskelig så trenger ikke han ha tilgang til mitt heller. Igår var jeg på kveldsvakt, kom hjem og han var rasende pga han skulle inn på sin fb og "med en feil" hadde prøvd å logge seg inn på min. Det gikk jo ikke pga jeg hadde endret passord. Han var dritt sur! Og nå kommer da adferden han har da han er sur frem. Jeg sitter i stuen og ser TV etter jobb, jenta vår oppe begynner å lage lyd. Han står i døren og jeg hører ikke hun lager lyd. Da kommer det "hører du ungen din eller bryr du deg ikke". Andre settingen der han er sint på meg, kan han si ting som at han skal ødelegge meg, ta fra meg jenta vår og skaffe ny mor til henne pga jeg ikke er egnet som mamma osv. Jeg er helt utslitt, jeg tenker så ofte at jeg vil gå, jeg jobber og går på skole. Han jobber på sjøen og jeg er mye hjemme med barna alene i periodene han er på jobb. Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget, hadde behov for å lette på trykket. ❤️ Anonymous poster hash: 1a27d...e9d
Deterbaremeg:):) Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 Du er sammen med han fordi....?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 Så vanskelig. Ikke greit at han truer deg med barna. Ikke greit de andre tingene han sier heller, men det med å ta fra deg barna er ganske alvorlig trussel. Sier han unnskyld for disse tingene når han ikke er sint lengre? Eller tror du han faktisk mener det? I en slik situasjon hadde jeg over en periode prøvd å få dokumentert alle de tingene han sier. F.eks ta opptak av disse truslene på mobilen. Skriv med alle truslene med dato. Er han villig til å dra i terapi med deg? Det som er sikkert er at det må en endring til. . Du kan ikke fortsette å ha deg slik. Gir du han beskjed om hvordan du har det? Er du redd for å gi beskjed for han skal bli sint og muligens forlate deg og dermed er du redd for å miste barna? God klem 💜 Anonymous poster hash: ea97e...c00
Magia Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 Wow, for en dust. Forholdet deres virker helt uutholdelig. Krangle over facebooktilganger? Få kommentarer på at man er dum, ikke bryr seg osv? Få trusler? Neste gang han er på sjøen, bytt lås på døra eller ta med deg ungene og stikk.
snøsnø Skrevet 21. oktober 2016 #5 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg opplever at du her ønsker å få støtte i at dette ikke høres ut som et sunt forhold. OG det kan jeg forsikre deg om at det ikke gjør. Hvis han er mye borte, hvilket det betyr at han har lengre friperioder, så får søren dundre meg han ta ansvaret for alt hjemme når han er hjemme. Jeg for min del synes det er helt greit at man ikke gir hverandre passordene til alt hvis man ikke ønsker det. MEN hvis han har et ønske om å ha dine, da bør han selvsagt gi sitt. Hos oss er det helt annerledes. Jeg sitter nå på min pc. Jeg har to skjermer. På den andre skjermen ser jeg nå at jeg kan både se facebook og mailen til mannen åpen. Mailen er faktisk oppe på skjermen, så jeg kan lese overskrift og avsender på alle de siste mailene hans. Vi bruker forskjellige nettlesere for å gjøre det enkelt for oss. Når han bruker denne pc-en, så er tilsvarende min facebook og mail åpen. Vi kan også mønsteret på hverandres telefoner (vi har det samme for enkelhets skyld). Det faller oss ikke inn å gå inn på hverandres ting med mindre den andre skulle be oss om det. F.eks. hvis han kjører og det kommer en tekstmelding, så åpner jeg telefonen for å lese den hvis han ber meg om det og vice versa.
the amazing spidermamma Skrevet 21. oktober 2016 #6 Skrevet 21. oktober 2016 Han høres veldig kontrollerende ut? Hvorfor skal han på død og liv inn på din Facebook i ett sett? Og måten han snakker til deg på er også ødeleggende. Dette høres ut som et usunt forhold.
Gjest Muji81 Skrevet 21. oktober 2016 #7 Skrevet 21. oktober 2016 Huff nei og nei. Han der må du gå fra. Ikke langt unna psykisk vold. Datteren din kan ikke vokse opp med en far som behandler moren hennes som dritt. Han blir nok en bedre far alene.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #8 Skrevet 21. oktober 2016 Dette ble jeg veldig trist av å lese. Kan du virkelig leve i et slikt forhold? Anonymous poster hash: 90d6e...99c
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #9 Skrevet 21. oktober 2016 Tror du ikke du vil ha det bedre uten han? Anonymous poster hash: f2ffd...4a7
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #10 Skrevet 21. oktober 2016 Trist at noen klarer å godta og leve sånn :/ Anonymous poster hash: 1417a...ae0
Hjertefru Skrevet 21. oktober 2016 #11 Skrevet 21. oktober 2016 (endret) Dette er psykisk vold hi. Særlig biten med at han truer med å ta fra deg barnet ditt. Han er også sykelig kontrollerende, og hvis det ikke stopper vil det ødelegge deg, som du sel skriver. Tror du at du kan få ham med deg i terapi? Om ikke, bestill time selv. Lurt å snakke med noen for å sortere tanker... Imens dokumenterer du det du kan av psyk oppførsel og ev trusler. Om han ikke legger om kursen må du faktisk ut av forholdet. Føler med deg! Du trenger styrken din nå... Allier deg med noen, fortell åssen du har det! Endret 21. oktober 2016 av Hjertefru
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #12 Skrevet 21. oktober 2016 Dette var trist lesing! Vær så snill og dra! Dette har allerede skadet deg og vil bombesikkert skade jenta di i lengden. Dra på familievernkontoret alene og søk råd. Støtt deg på familie og venner. Anonymous poster hash: c685b...640
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #13 Skrevet 21. oktober 2016 Du blir dårlig behandlet. Hadde begynt å planlegge flytting. Anonymous poster hash: 5411e...452
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #14 Skrevet 21. oktober 2016 Dette er psykisk vold. Og høres ut som mitt forrige forhold. Ble faktisk ødelagt av det. Han og truet med å ta fra meg barna. Jeg gikk og han prøvde det faktisk og klarte det nesten og. Ikke for å skremme deg, men du burdte ha det i bakhodet. Men vær så snill å gå fra han, og vær forberedt på å kjempe for barna dine.Dokumenter alt, og ta kontakt med krisesenter for råd.Vær altid et skritt foran han, jeg var dessverre for godtroende. Selvom det er tøft så blir alt mye bedre enn du har det nå. Sånn som dette skal heller ikke barnet ditt ha det. Anonymous poster hash: f3383...9de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå