Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Hei 😊  I går tok jeg min første Restylane Vital behandling. Har noen linjer linjer som går fra nesen og ned mot munnen som ikke ser spes bra ut. Også noen rynker på haken. Det ser ut som jeg har hatt kronisk snurpemunn hele livet ;D Derfor prøvde jeg dette(er 38 år forresten)  Men altså... Hvordan er erfaringene deres folkens? Foreløpig så ser det bra ut der linjene var ved siden av nesen. Det har også fylt seg fint opp under rynkene på haken. Men jeg lurer på om selve huden også forbedrer seg og at den ikke bare blir fylt opp liksom. Vil virkelig kollagenet øke i mengde og fikse opp litt selve linjene i huden også? Ikke bare at en blir "blåst opp"?  Hva med dere som har tatt restylane i leppene? Jeg er også litt interessert i det, men bare naturlige resultat. Har hørt at restylane i leppene forsvinner så fort at det er bare penger ut av vinduet.  Takk for svar! Anonymous poster hash: d284d...ca1
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 Restylane i leppene forsvinner fort. Ikke verdt pengene nei...  Tok botox i sinnarynken, og det holdt i flere måneder. Men tror ikke sinnarynken er fikset for alltid. Men har hørt at delve problemet blir bedre og bedre om man fortsetter å fylle på.  Anonymous poster hash: 8af7d...7d8
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #3 Skrevet 22. oktober 2016  Hei   I går tok jeg min første Restylane Vital behandling. Har noen linjer linjer som går fra nesen og ned mot munnen som ikke ser spes bra ut. Også noen rynker på haken. Det ser ut som jeg har hatt kronisk snurpemunn hele livet ;D Derfor prøvde jeg dette(er 38 år forresten)  Men altså... Hvordan er erfaringene deres folkens? Foreløpig så ser det bra ut der linjene var ved siden av nesen. Det har også fylt seg fint opp under rynkene på haken. Men jeg lurer på om selve huden også forbedrer seg og at den ikke bare blir fylt opp liksom. Vil virkelig kollagenet øke i mengde og fikse opp litt selve linjene i huden også? Ikke bare at en blir "blåst opp"?  Hva med dere som har tatt restylane i leppene? Jeg er også litt interessert i det, men bare naturlige resultat. Har hørt at restylane i leppene forsvinner så fort at det er bare penger ut av vinduet.  Takk for svar!  Anonymous poster hash: d284d...ca1  Flere med erfaringer?    Anonymous poster hash: d284d...ca1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå