Gå til innhold

Noen som har kjøpt brukt vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det en uskreven regel blandt dagens norske mødre at man "må" kjøpe ny? Lurer litt på dette.

Anonymous poster hash: 61b97...4ae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha nei, jeg kjøpte brukt. Riktignok veldig pent brukt, men likevel. Tror faktisk alle i barselgruppen også har kjøpt brukt.

Jeg kunne godt ha tenkt meg helt ny vogn, men jeg synes det ble for dyrt denne gangen. Barn nr tre, hadde ikke noe utstyr etter de to andre, da vi egentlig ikke hadde planer om fler og dermed hadde kvittet oss med alt. Så kjøpte en del brukt. Det meste fremstår som nytt, så synes det er helt OK.

Anonymous poster hash: a3f1f...042

Skrevet

Jeg har kjøpt flere vogner brukt. Etter at jeg hadde brukt de solgte jeg de videre.

Sparte mye penger på det!

Anonymous poster hash: c8965...a3e

Skrevet

Kjøpte brukt. En nydelig bugaboo :) vi har god råd så det går ikke på det. Tenker litt miljø og liker ikke bruk og kast mentaliteten. Kjøpt alt brukt til Barnet:)

Anonymous poster hash: 344af...689

Skrevet

Fikk hovedvogn ny av svigers, men har kjøpt søskenvogn og barnehagevogn brukt. Pent brukt, veldig fornøyd med begge. Sparte oss mange kroner

Skrevet

Kjøpt brukt flere ganger. Vært veldig fornøyd. Både med pris og miljøgevinst. Generelt så mye barneutstyr til salgs på finn, som er lite eller nesten ikke brukt, så sjekker alltid der før jeg kjøper noe nytt.

Anonymous poster hash: 0c2de...0e7

Skrevet

Kjøpt brukt to ganger, og en ny. Selger også videre etterpå. Veldig mange av småbarnsforeldrene jeg kjenner har kjøpt brukt.

Har også kjøpt/solgt brukt en del annet utstyr til barn/baby. :)

Anonymous poster hash: 2d5ff...6fe

Skrevet

Ikke kjøpt brukt men forsøkte.

Problemet var at bagdelen på de jeg så på var blitt oppbevart steder med fukt eller lukt.

Jeg kjøper ikke en bag som stinker loft eller kjeller.

Hadde bag blitt oppbevart riktig kunne jeg fint kjøpt brukt.

Anonymous poster hash: d4afc...817

Skrevet

Har ikke kjøpt brukt vogn (foreløpig). Men Simo-vogna vi har til nummer tre er godt brukt av de to andre. Denne ble kjøpt på salg for 4000 kr for 6 år siden :)

Har forøvrig solgt tvillingvogn, emmaljunga, 4ME, og de gikk veldig fort!

Ja, jeg har litt vogndilla.....

Ja til å kjøpe brukt, sier nå jeg :)

Anonymous poster hash: 76d50...dab

Skrevet

Både ny og brukt. I sannhet handler det bare om at jeg ikke gadd å bruke så mye penger når jeg kunne få brukt og billigere.

Anonymous poster hash: 9e9d3...1e0

Skrevet

Jeg har kjøpt ny hver gang jeg har fått baby, men for første gang kjøpte jeg brukt vogn for litt siden og er fornøyd :) Har ingenting imot brukt, og siden vi har dårlig råd så blir det nok mye av det. Hvorfor ikke? Når noe er like fint :)

Anonymous poster hash: 71857...3b8
Skrevet

Har kjøpt brukt to ganger og vært veldig heldig. Vognene var i tipp topp stand. Solgt en strøken vign selv også. Det må jo ikke være nytt. Finnes mye pent brukt. Ja til gjenbruk ;)

Anonymous poster hash: 603f3...c8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...